باکس، فریم و جک تختخواب

باکس، فریم و جک تختخواب، می توانند ظاهری بسیار زیبا و لوکس به اتاق خواب شما بدهند و به همین دلیل است که باید در انتخاب آنها دقت کنید. این محصولات زیبا و جدید را می توانید از سایت چوب در هر زمانی سفارش بدهید و مطمئن باشید که محصول شما از بهترین کیفیت برخوردار است. تنوع زیاد و مقایسه قیمت ها یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی است که در سایت چوب وجود دارد. با خرید از سایت ما می توانید درباره کالای مورد نظر خود به خوبی تحقیق کرده، قیمت ها را مقایسه کنید و بهترین کالا را با بهترین قیمت خریداری نماید.

باکس، فریم و جک تختخواب 


یک تخت خواب خوب باید دارای ویژگی های مانند: سهولت در جا به جایی، پایه مستحکم، ابعاد استاندارد، جنس با کیفیت و ارتفاع مناسب باشد. به همین علت است که خرید اجزای مناسب مانند باکس، فریم و جک تختخواب اهمیت زیادی در کیفیت خواب شما دارد. 
باکس ها یک نسل جدید از سرویس خواب می باشد که دارای ظاهر شیکی هستند و به این دلیل جای تخت خواب های قدیمی را گرفته اند. این تخت خواب ها دارای جلوه و زیبایی خاصی هستند و به اتاق جلوه بی نظیری می بخشند. 
همچنین انتخاب فریم های تخت خواب در عمر و ماندگاری و به علاوه زیبایی تخت خواب شما تاثیر زیادی دارد. فریم های تخت خواب، بزرگترین قطعه در اتاق خواب هستند که مرکز توجه همگان قرار می گیرد.
فریم های تخت خواب دارای تنوع بسیاری است و شامل موارد زیر است:
پارچه ای
فلزی
چوبی
چرم واقعی یا فاکس 
فریم ها به حالت استاندارد شامل یک سر و پای پایانی می باشند که با طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود. یک فریم چوبی، جلوه جذاب و گیرایی ایجاد می کند که ممکن است از کاج بلوط یا دیگر انواع چوب ساخته شده باشد. 
جک تخت خواب که همان کفی تخت خواب است از جنس فلزی تولید می شود. این جک ها به گونه ای طراحی شده اند که  دارای دو نوع نیم کلاف و تمام کلاف می باشند و از نظر کارایی هیچ تفاوتی با هم ندارند. جک تختخواب مزایای فراوانی د ارد که برای افرادی که به نظم چیدمان اصولی خانه اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد. با خرید اینترنتی این جک ها از سایت چوب می توانید از کیفیت و اصالت آن ها مطمئن باشید و سفارش خود را به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. 

باکس چیست؟


باکس یک نوع تخت است که قاب چوبی دارد و به همراه پارچه های متناسب با نوع تخت خواب، پوشیده شده است. ارتفاع استاندارد این تخت ها متغیر می باشد. این نوع از تخت ها دارای قیمتی مقرون به صرفه می باشد به این علت که به عنوان یک قاب تخت خواب با پایه و اساس داخلی عمل می کند. 

انواع باکس


باکس های در انواع مختلفی تولید می شوند که چند نمونه از آن ها را توضیح می دهیم: 

باکس معمولی


این نوع از باکس دارای ظاهری شیک است و به راحتی می توان آن را حمل کنید. به علاوه ار قیمت به صرفه ی برخوردار می باشند.

باکس جک دار


این نوع به تخت خواب های قدیمی شباهت دارند و به شکلی طراحی شده اند که با وجود آن یک فضای مخفی برای وسایل خود دارید.  این فضای مخفی به اندازه تخت می باشد. این تخت ها دارای تنوع بسیاری هستند و بسیار پرکاربرد می باشند. 

مزایای باکس تختخواب


بیشتر هتل ها از باکس ها استفاده می کنند. 
قیمت مناسب تری نسبت به تخت خواب دارند
این نوع از باکس ها دارای پایه گردشی هستند که جابه جا کردن آن ها بسیار راحت است.
باکس ها در اندازه های مختلفی در قالب یک نفره و دونفره تولید می شود
از باکس ها برای طراحی کلاسیک و یا ساده استفاده نماید.
باکس ها صاف هستند و وزن وارد شده روی کل باکس پخش می شود و از بد فرم شدن تشک جلوگیری می کند.
با خرید آن جلوه بیشتری به اتاق خود می دهید. 

فریم تخت خواب چیست؟


فریم تخت خواب همان قاب چهار چوبی آن است که تشک و سرویس خواب روی آن گذاشته می شود. وجود مدل های متنوع از تنوع همین فریم ها شکل گرفته است. که این تخت خواب ها می توانند چوبی فلزی و یا به حالت کم جا و تاشو طراحی شوند. برای انتخاب یک فریم مناسب باید نکاتی مانند: 
سبک دکوراسیون اتاق خواب
ارتفاع تشک 
فضای اتاق خواب 
اندازه تشک 
را در نظر گرفت. تا بتوان یک انتخاب درست داشته باشیم. شما باید اتاق خود را اندازه گیری نماید و ببینید چه اندازه تختی در اتاق شما جا می گیرد. 

انواعی از فریم ها


فریم ها دارای انواعی مختلف هستند که چند نمونه از آن ها را توضیح می دهیم:

فریم تخت پارچه ای


این نمونه دارای انواعی از طرح و تنوع گوناگون از رنگ ها می باشد. اگر می خواهید یک اتاق شیک داشته باشید این نمونه بسیار زیبا است و برای سلیقه های سنتی و مدرن بسیار کاربردی می باشد.

قاب تخت چرمی


یک تخت چرمی یک لمس دلپذیر به اتاق خواب شما می دهد. شما می توانید از بین چرم فاکس و یا چرم واقعی یکی را انتخاب نماید که در انواع رنگ ها در سایت چوب موجود است. این گونه تخت ها زیبایی ظاهری زیادی دارند که بسیار چشمگیر است. 

فریم فلزی 


این نوع از فریم ها یک انتخاب عالی است که جنسی بسیار محکم و شیک دارد. این نمونه برای دکوراسیون های سنتی بسیار مناسب می باشد. و در رنگ ها و سبک ها مختلفی برخوردار هستند. همچنین دارای قیمت به صرفه ی هم هستند.

قاب چوبی


این نمونه از تخت چوبی یک سبک کلاسیک به اتاق شما می دهد و جلوه ای گرم و جذاب هم دارد. که جنس این محصولات همانطور که در بالا گفته شد از جنس کاج و بلوط یا دیگر چوب ها ساخته می شود. 

فریم Slats 


در این نمونه از چوب های به موازات یک دیگر طول تخت را پوشانده اند و از مدل های قدیمی به حساب می آیدند  و تشک را به خوبی پوشش می دهند. 

فریم پلت فرم


تخت خواب پلت فرم از یک صفحه یا بستر مستطیل شکل درست شده که تشک را بر روی آن قرار می دهند. و هیچ گونه اجزای در کنار خود ندارد. و حدود 30 سانتی متر از سطح زمین فاصله دارد. این نمونه از تخت خواب ها بسیار کاربردی می باشند و در بیشتر سبک ها وطرح ها ساخته می شوند. 

ویژگی ها و مشخصات باکس، فریم، و جک تختخواب در سایت چوب


این محصولات دارای یک سری ویژگی ها مانند 
بدون نیاز به نصب
سفارشی سازی ابعاد
استحکام بالا نسبت به مدل چوبی
استفاده از فضای بیشتر از فضای زیر تخت
خلاصی از سرصدای نسبت به تخت های چوبی
حمل و نقل آسان این محصولات
با توجه به مواردی که گفته شد شما می توانید این محصولات را از سایت چوب با قیمتی باور نکردنی و همچنین کیفیتی عالی خریداری نماید. همچنین می توانید با توجه به فضای خود محصول خود را انتخاب کنید سایز و ابعاد درخواستی خود را به ما بگوید و در کمترین زمان باکس و یا.. را تحویل بگیرید.
به علاوه می توانید ارتفاع این محصولات را بر اساس سلیقه خود سفارش بدهید. مثلا برخی تخت خواب با ارتفاع زیاد دوست دارند  و یک جک یا باکس با ارتفاع بلند سفارش می دهند و یا برعکس.
شما می توانید رنگ محصول خود را هم انتخاب نماید. شما با توجه به فضای خود محصول خود را انتخاب می کنید این نوع از محصولات برای اتاق های که فضای کافی برای گذاشتن کمد و... ندارند بسیار مناسب است.

مزایای خرید باکس، فریم و جک تختخواب به صورت اینترنتی از سایت چوب


از مزایای مهم و عالی خرید اینترنتی باکس، فریم و جک تختخواب در سایت چوب دسترسی به محصولات و خدمات وجود دارد. یعنی محدودیت زمانی برای فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد و شما در هر زمانی که بخواهید می توانید خرید خود را انجام دهید که موجب صرفه جویی در زمان شما نیز خواهد شد. از طریق سفارش آنلاین در هر زمانی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید و دغدغه در ترافیک ماندن را نداشته باشید.
یکی دیگر از مزیت های انواع  باکس، فریم و جک تختخواب در سایت چوب، تنوع بالای آن ها است. با مراجعه به سایت چوب می توانید انواع مختلفی از این باکس و فریم و جک ها را مشاهده نماید و به راحتی انتخاب نماید. 
مقایسه قیمت ها یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی است که می توانید درباره کالای مورد نظر خود به خوبی تحقیق کنید و قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین کالا را با بهترین قیمت خریداری کنید. تمامی محصولات با ارسال رایگان به آدرس مورد نظر شما فرستاده خواهد شد. 

محصولات اخیرا مشاهده شده