بوفه، ویترین، میز کنسول و آیینه

فروشگاه اینترنتی چوب در زمینه فروش محصولات دکوراسیون داخلی بسیار موفق عمل کرده است. شما می توانید در این فروشگاه انواع بوفه و یا ویترین و میز کنسول را در ابعاد مختلف و طرح های متنوع بیابید. در این سایت محصولات با قیمت های مناسب و همچنین با کیفیت بالا عرضه شده و می تواند انتخاب مناسبی برای مشتریان با سلیقه باشد. همچنین محصولات انواع برندهای داخلی و خارجی معتبر نیز در این سایت یافت شده و دست مشتریان در زمینه انتخاب محصولات با کیفیت باز است.

بوفه، ویترین، میز کنسول و آیینه


بوفه و یا میز کنسول، از انواع وسایلی هستند که اگر به درستی توسط مشتری انتخاب شوند، می توانند زیبایی اتاق و یا سالن پذیرایی را دو چندان کنند. البته از وسایل ذکر شده در بالا نیز می توان در اتاق نشیمن استفاده کرد که این مورد بستگی به طراحی دکوراسیون و سلیقه مشتریان خواهد داشت. در بوفه و یا میز کنسول می توان انواع وسایل و یا ظرف هایی که برای پذیرایی از آنها استفاده می شود، قرار داد. باید اشاره کرد که هر کدام از این وسایل نیزتفاوت هایی با یک دیگر داشته که موجب تمایز آنها از هم خواهد شد. در فروشگاه اینترنتی چوب می توانید انواع این وسایل را با کیفیت بالا مشاهده کنید.

آشنایی با انواع بوفه، ویترین، میز کنسول و آیینه


بوفه های سلطنتی


معمولا از این بوفه ها در دکوراسیون های سلطنتی و در کنار مبلمان استیل استفاده می شود. بر روی این بوفه می توان نقش های زیادی را مشاهده کرد و در این زمینه طراحی شلوغی دارند. این بوفه ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند. نقوش برجسته ای که بر روی این بوفه ها دیده می شود، زیبایی دوچندانی به آنها خواهد داد. وقتی از این بوفه ها در کنار مبلمان سلطنتی استفاده می کنید، به سبب طراحی شلوغشان، بهتر است فضا را با تزییات زیاد شلوغ نکنید تا زیبایی این بوفه ها بیشتر به چشم آید.

بوفه های مدرن


اگر بخواهیم این بوفه ها را از لحاظ ظاهری بررسی کنیم، این بوفه ها به شکل مستطیل هستند. البته باید عنوان کرد که این بوفه ها، هر کدام دارای طراحی خاصی بوده و فرم کلی آنها به شکل مستطیل است. برای ساحت این بوفه ها از شیشه استفاده نشده است. این ویژگی منجر خواهد شد که استفاده از این بوفه ها، فضای کلی دکوراسیون شما را تغییر دهد. برای قرار دادن این بوفه در دکوراسیون های مدرن، بهتر است نقطه مناسبی را در دکوراسیون در نظر بگیرید. این بوفه را در مکانی قرار دهید که در دید بوده تا اشیای آن به خوبی دیده شوند.

بوفه های کوتاه


امروزه و در اکثر منازل از این نوع بوفه ها استفاده می شود و طرفداران بسیاری دارد. این نوع از بوفه ها، فضای بسیار کمی از دکوراسیون منازل را اشغال می کنند. در عین اشغال حجم کمی از فضا، می توان ظروف را در تعداد زیادی در فضای این بوفه ها قرار داد. بوفه های کوتاه، دارای کشوهایی هستند که با استفاده از آنها می توان مقداری وسیله اضافی را نیز در آنها قرار داد. این بوفه ها بسیار کاربردی بوده و با استفاده از آنها می توان انواع درزها و فرورفتگی های دیوار را به خوبی از چشم ها پنهان کرده و آنها را پوشش داد.

بوفه های فانتزی


همان طور که از نام این بوفه ها پیداست، برای ساخت آنها از قالب های جدید و زیبایی استفاده شده و دیگر خبری از قالب های خشک و قدیمی نیست. در واقع شما می توانید در کنار این بوفه ها در دکوراسیون داخلی منزل، از انواع مبلمان و یا وسایلی که قصد دارید با استفاده از آنها فضا را زیباتر جلوه دهید، استفاده کنید. برای استفاده از این بوفه ها، همچنین باید دقت کنید که از وسایلی که با سبک این بوفه ها ناهمخوان است و موجب ناهماهنگی در فضای کلی خانه می شوند، استفاده نشود.

انواع میزآینه و کنسول کلاسیک


این میزها با استفاده از کنده کاری و منبت کاری های زیبا، مزین شده و می توانند جلوه زیبایی را به دکوراسیون منزل شما بخشد. از این میزها معمولا در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شود. از این میزها می توان در تمام مناطق خانه استفاده کرد. البته باید اشاره کرد که راه روها و ورودی های منازل بهترین مکان برای استفاده از این میزهای زیباست. با استفاده از این میزها، می توانید ابهت خاصی به فضای منزلتان ببخشید. استقبال مشتریان از این میزها بسیار چشمگیر بوده و طرفداران خاص خود را دارند.

انواع میز آیینه و کنسول اسپرت


از این نوع میزها معمولا در دکوراسیون هایی با سبک مدرن استفاده می شود. اگر شما به انواع طرح های اسپرت علاقه مند هستید، استفاده از این میز را به شما پیشنهاد می کنیم. تنوع طرح ها در ساخت این میزو آیینه ها، موجب شده است که طرفداران بسیاری در میان سایر میز و آیینه ها داشته باشند. برای چیدمان بهتر این نوع از میز وآیینه ها، بهتر است از ایده چیدمان قرینه استفاده کنید. در صورت استفاده از این ایده، انسجام کلی فضای دکوراسیون شما دوچندان خواهد شد.

میز و آیینه کنسول برنزی


این نوع از میزها، در مقایسه با سایر انواع میز و آیینه فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند. این نوع از میزها به عنوان میزآیینه شمعدان نیز شناخته شده و می توان آیینه و شمعدان را بر روی آنها قرار داد. این کار را در گذشته و تا به اکنون برخی از نوعروسان انجام داده و آن را در خانه خود قرار می دادند. در اطراف آیینه این میزها از برنز استفاده شده و به همین منظور به میز و آیینه برنزی معروف شده اند. شما می توانید از این میز و آیینه ها در کنار انواع وسایل و یا در تمامی نقاط خانه استفاده کرد.

ویترین های کلاسیک


همانند بوفه های کلاسیک و سلطنتی، بر روی ویترین های کلاسیک نیز از انواع کنده کاری ها و نقوش زیبا استفاده شده است. در کنار این نقوش، از انواع خطوط منحنی استفاده شده است. به واسطه تزیینات استفاده شده بر روی این ویترین ها، می تواند شکوه و هیبت خاصی را به دکوراسیون های کلاسیک و یا سلطنتی در منازل بخشید. همچنین می توان از این میزها در کنار سرویس های غذا خوری با سبک کلاسیک استفاده کرد. چوب های این ویترین ها نیز از مقاومت و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

ویترین های مدرن


این نوع از ویترین ها بر خلاف ویترین هایی با طرح کلاسیک، بدنه بسیار ساده ای دارند و خبری از انواع کنده کاری ها بر روی بدنه آنها نیست. بهتر است برای قراردادن انواع ظرف و یا وسایل در این نوع از ویترین ها، از ظروفی که قدیمی هستند استفاده شود. استفاده از انواع رنگ های مختلف برای این ظروف، می تواند جلوه ویژه ای به سادگی بدنه این نوع از ویترین ها بدهد. اگر شما در منزل از دکوراسیون های مدرن استفاده می کنید، ما به شما استفاده از این ویترین ها را پیشنهاد می کنیم. در سایت چوب، می توانید انواع این ویترین ها را مشاهده کنید.

ویژگی ها و مشخصات بوفه، ویترین، میز کنسول و آیینه


انواع رنگ های بوفه های سلطنتی


بوفه های سلطنتی در طرح های متفاوت و متنوعی روانه بازار می شوند. این بوفه ها در کنار طرح های مختلف، در رنگ های متنوعی نیز تولید می شوند. از انواع این رنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قهوه ای
طلایی
سفید
استفاده از رنگ های متنوع موجب می شود که فضای دکوراسیون داخلی منزل شما زیبا جلوه کند. شما می توانید رنگ بوفه انتخابیتان را با رنگ مبلمان و یا میز ناهار خوری موجود در سالن پذیرایی ست کنید.

ابعاد انواع مختلف بوفه


بوفه ها با طرح های مختلف در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. برخی از انواع بوفه ها حجم زیادی از فضا را اشغال کرده و برخی دیگر منیز حجم کمی از فضا را به خود اختصاص می دهند. مثلا بوفه های فانتزی با داشتن کشو های اضافی، می توانند وسایل بیشتری را در خود جای داده و حجم کمتری از فضا را با توجه به نوع طراحیشان به خود اختصاص می دهند. پس بهتر است قبل از خرید هر نوع از بوفه های موجود در بازار، ابتدا ابعاد خانه خود را به خوبی بررسی کرده و سپس اقدام به خرید انواع بوفه از سایت چوب نمایید.

ابعاد مختلف میز کنسول


اگر شما وسایلی را متناسب با فضای خانه برای منزل خریداری کرده و استفاده کنید، در حقیقت به زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی کمک کرده اید. میز های کنسول موجود در یازار دارای  ابعاد استانداری در طول، عرض و ارتفاع هستند. برخی از میزهای کنسول برای استفاده در فضاهای کوچک ساخته شده و برخی دیگر نیز برای استفاده در فضاهای بزرگ تولید شده اند. برای منازل بزرگ، عرض مناسب میز کنسول 200 تا 220 است. برای منازلی با فضای کوچک تر نیز عرض 130 تا 180 مناسب است.

جنس انواع میزهای کنسول


میزهای کنسول با استفاده از مواد مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. شما می توانید میزهای کنسول ساخته شده با استفاده از با کیفیت ترین مواد را در سایت چوب بیابید. میزهای کنسول با استفاده از مواد زیر ساخته می شوند:
چوب
ام دی اف
فلز
میزهای ساخته شده با استفاده از چوب، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. یکی از انواع این چوب های با کیفیت، چوب راش است. این چوب از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. از جمله دیگر چوب های مقاوم، چوب گردو است که برای ساخت میز کنسول کاربرد زیادی دارد.

جنس انواع بوفه 


بوفه ها نیز همانند میزهای کنسول موجود در بازار، از چوب و یا ام دی اف ساخته می شوند. بوفه های کلاسیک معمولا از چوب های با کیفیت و مقاوم ساخته می شوند تا بر اثر برش ها و کنده کاری های موجود بر روی آنها، دچار سایش و یا خوردگی نشوند. همچنین پایه های این بوفه ها نیز باید با استفاده از چوب ساخته شوند که دارای قوس های ظریفی بوده و به همین دلیل مرغوبیت چوب، نقش زیادی در دوام و استفاده از آنها تا سالیان سال خواهد داشت.

مزایای خرید بوفه، ویترین، میز کنسول و آیینه از سایت چوب


امروز خرید از فروشگاه های اینترنتی در مقایسه با گذشته رواج یافته است. فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه چوب با داشتن محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان اعتماد آنها را جلب کرده و مشتری می تواند با خیال راحت از این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را خریداری کند. تنوع و قیمت مناسب، دو ویژگی منحصر به فرد این فروشگاه است.

تنوع بالای محصولات سایت چوب


در بازار انواع مختلفی از بوفه و یا میزهای کنسول را می توان یافت. این محصولات در رنگ های مختلف و با طرح های متنوعی تولید و روانه بازار خواهند شد. در سایت چوب نیز این محصولات با کیفیت بالا و در تنوع فراوان به مشتریان عرضه خواهند شد. مثلا شما می توانید بوفه های چوبی و یا ساخته شده از ام دی اف را به راحتی در سایت به صورت همزمان دیده و شروع به مقایسه آنها کنید تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت انواع بوفه و میز کنسول


اگر شما انواع میز کنسول و یا بوفه و یا ویترین را از فروشگاه های حضوری و به صورت سنتی خریداری کنید، علاوه بر هزینه این محصولات باید هزینه های جانبی زیادی را متحمل شوید. هزینه های جانبی شامل هزینه رفت و آمد و هزینه های جانبی فروشگاه برای فروشنده است. با خرید اینترنتی از سایت چوب، به راحتی می توانید در منزل و یا محل کار به صورت آنلاین، بهترین محصول را با هزینه ای کمتر خریداری کنید.

برندهای داخلی و خارجی تولید کننده بوفه، میز کنسول آیینه و ویترین


برندهای مختلفی امروزه مشغول به تولید انواع بوفه، ویترین و میز کنسول هستند. برندهای داخلی توانسته اند که رقابت خوبی با انوع برندهای خارجی داشته و کیفیت محصولات خود را به سطح محصولات خارجی برسانند. یکی از این شرکت ها، شرکت ناچلا است که بیش از نیم قرن است در زمینه محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت داشته و محصولات با کیفیتی را روانه بازار می کند. این شرکت توانسته است گواهینامه استاندارد ایران و اروپا را کسب کند.
امروزه دکوراسیون داخلی موجب افزایش زیبایی فضای داخلی منازل شده و اگر مشتریان در این زمینه انتخاب مناسبی نداشته باشند، زیبایی را از فضای خانه خود دریغ می کنند. سایت چوب با ایجاد کلکسیونی بی نظیر از انواع بوفه، ویترین، میز کنسول و آیینه، امکان خرید انواع مبلمان متناسب با هر دکوراسیونی را به صورت آنلاین برای شما فراهم آورده است تا طراحی داخلی خانه خود را به سبک موردپسندتان انجام دهید.

محصولات اخیرا مشاهده شده