تختخواب ۲ نفره

در سایت چوب طیف گسترده ای از انواع تختخواب دو نفره مدرن، کلاسیک، لمسه دوزی، سلطنتی و تاج دار را عرضه کردیم تا امکان خرید جدیدترین مدل های تخت ۲ نفره با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت برای خریداران فراهم باشد. انواع تخت دو نفره در سایت چوب دارای فریم های فلزی، چوبی یا با روکش پارچه ای هستند که برای هر نوع سلیقه ای مناسبند و به راحتی می توانید آنها را با دکوراسیون اتاق خواب خود در رنگ های مختلف قهوه ای، صدفی، طلایی، سفید، ماهگونی و غیره ست کنید. 

تخت خواب ۲ نفره

تخت خواب ۲ نفره یکی از مهم‌ترین لوازم اتاق خواب است که انتخاب آن به سلیقه شما و مهمتر از همه اینکه چقدر هزینه می‌کنید، بستگی دارد.
همانطور که می‌دانید خواب یکی از مهمترین فعالیت‌های انسان در طول شبانه روز است و باید توجه داشت که خوابیدن در جای مناسب می‌تواند بسیاری از علائم و نشانه‌های خستگی را از بین ببرد، پس چه بهتر که یک تخت دو نفره استاندارد را بخرید که شرایط استراحت شما را در فضایی آرامش بخش فراهم کند. 

آشنایی با انواع تخت خواب ۲ نفره در سایت چوب

سایز تخت ۲ نفره 

اولین چیزی که در خرید تخت خواب ۲ نفره باید به آن توجه کنید سایز کالای مورد نظرتان است.
هر چند سایز استاندارید تخت ۲ نفره مشخص است اما برخی از تولیدکنندگان از اندازه استاندارد خارج شده‌اند و در سایزهای مختلف قادر به طراحی سرویس خواب برای شما هستند و این شما هستید که می توانید با توجه به فضای اتاق خواب تخت مورد نظرتان را سفارش دهید. 

ارتفاع مناسب 

شاید بد نباشد بدانید که ارتفاع تخت از سطح زمین باید چیزی بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر باشد. زیرا اگر ارتفاع تخت شما کمتر از این یا حتی بیشتر باشد، بعید نیست که به زودی دچار مشکل کمر و ستون فقرات شوید.

با پایه یا بدون پایه

حقیقتش را بخواهید هیچ تخت خواب ۲ نفره ای پایه ندارد، اما منظور ما از این موضوع دقیقاً همان چیزی است که تخت را از سطح زمین آنقدر بلند می‌کند که به راحتی بتوانید از آن پایین بیایید یا در صورت لزوم زیر آن را تمیز کنید. 

کشوهای جانبی

همانطور که مدل های مختلف تخت ۲ نفره موجود در بازار دیده اید، تخت‌های زیادی را می‌توانید پیدا کنید که به سادگی طراحی شده‌اند و سازندگان از قسمت پایین تخت نهایت استفاده را کرده‌اند و برای آن یک یا دو کشو یا طراحی کرده‌اند تا بتوانید وسایل مورد نیاز و به خصوص لباس‌هایتان را در آن قرار دهید. 

طراحی سر و انتهای تختخواب ۲ نفره

توجه به اینکه انتهای دو سر تخت شما چه نوع طراحی دارد، نکته فوق العاده مهم دیگری است که در خرید تخت خواب ۲ نفره باید به آن توجه کنید.
توصیه می‌کنیم اگر جزو افراد قد بلند هستید حتما تخت‌هایی بخرید که حداقل در قسمت پایین آن طراحی وجود نداشته باشند و انتهای آن باز باشد.

شکل و رنگ تخت 

به یاد داشته باشید که چیدمان اتاق خواب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه شما است و توجه نکردن به هماهنگی رنگ‌ها در آن یا تناسب وسایلی که در آن قرار می‌گیرد، باعث ایجاد یک ناهماهنگی کامل می‌شود و تاثیر نامطلوبی در فضای داخلی خانه شما می گذارد، پس در انتخاب تخت خواب ۲ نفره حتما به رنگ و ظاهر آن دقت کنید. 

قیمت تخت خواب ۲ نفره

عوامل متعددی می‌تواند بر قیمت تخت خواب ۲ نفره تاثیر بگذارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که می‌توانید انواع تختخواب مدرن و باکیفیت را برای منزل خود از فروشگاه‌های معتبر مانند سایت چوب با قیمت مناسب خریداری کنید و سعی کنید با توجه به بودجه خود به دنبال بهترین‌ها باشید و اتاق خواب خود را با چیدمان زیبایی طراحی کنید. مدل‌ها و سبک‌های مختلفی که این روزها طراحان و سازندگان طراحی می‌کنند، قیمت بالاتری دارد اما جلوه بهتری به اتاق خواب شما خواهد داد. 

ویژگی‌ها و مشخصات تخت خواب ۲ نفره در سایت چوب

در سایت چوب می توانید با توجه به ویژگی‌های مد نظر خود مانند اندازه، جنس، سبک طراحی و مدل انواع مختلفی از تختخواب ۲ نفره را با ویژگی‌های متنوع سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

ویژگی‌های تخت‌های خواب ۲ نفره بر اساس سایز تشک

تخت‌ها با توجه به سایز تشک به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که برای انتخاب آن، علاوه بر در نظر گرفتن اندازه و راحتی خود، باید ابعاد اتاق خود را نیز در نظر بگیرید. 

1. تخت دو نفره اندازه کامل

روی تخت خواب ۲ نفره معروف به Full Size تشکی به طول ۲۰۰ سانتی متر و عرض ۱۴۰ سانتی متر می‌توان قرار داد. این نوع تخت برای یک اتاق خواب کوچک مناسب است.
اما در نظر داشته باشید با توجه به فضای ۷۰ سانتی متری که این تشک برای هر فرد در نظر می‌گیرد، تخت فول سایز برای افرادی که در خواب زیاد غلط می خورند، مناسب نخواهد بود. 

2. تخت خواب ۲ نفره کوئین

یکی از پرطرفدارترین و پرطرفدارترین تخت خواب ۲ نفره موجود در بازار تخت کوئین است که می‌توان تشکی به ابعاد ۲۰۰ در ۱۶۰ سانتی متر روی آن قرار داد.
این نوع تخت به دلیل سایز متوسطی که دارد در بین زوجین محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل در بازار بسیار فراوان و پرفروش است. 

3. تخت دو نفره کینگ

تخت کینگ نوعی تخت خواب ۲ نفره است که می‌توان تشکی به ابعاد ۲۰۰ در ۱۸۰ سانتی متر روی آن قرار داد.
این نوع تخت یکی از بزرگ‌ترین تخت‌های موجود در بازار است و برای افرادی که جثه بزرگی دارند یا در خواب زیاد غلط می زنند، مناسب است.
اما ناگفته نماند که با توجه به ابعاد این نوع تخت بهتر است از آن در اتاق‌های متوسط و بزرگ استفاده شود. 

ویژگی تخت خواب‌های ۲ نفره بر اساس جنس فریم آن‌ها

ویژگی تخت خواب‌های ۲ نفره بر اساس جنس فریم به تخت‌های چوبی، فلزی و روکش پارچه ای تقسیم می‌شوند.
توجه داشته باشید که در انتخاب متریال فریم تخت علاوه بر سلیقه خود، سبک دکوراسیون منزل را نیز در نظر بگیرید. 

1. تخت خواب ۲ نفره با قاب چوبی

در نظر داشته باشید که تخت‌های چوبی در هر سبک دکوراسیونی قابل استفاده هستند و این نوع تخت‌ها در هر اندازه و رنگی در سایت چوب موجود هستند. 

2. تخت خواب ۲ نفره با فریم فلزی

تخت‌های دو طبقه فلزی ساختاری ساده و بادوام دارند. توجه داشته باشید که با توجه به ظاهر ساده این نوع تخت، بهتر است در اتاق‌های لوکس و کلاسیک از آن استفاده نکنید. 

3. تخت خواب ۲ نفره با روکش پارچه ای

تخت خواب ۲ نفره با روکش پارچه‌ای بسیار شیک و زیبا هستند و با توجه به نوع طرح، جنس و رنگ پارچه قابل استفاده هستند، همچنین در سبک‌های مدرن و امروزی و همچنین دکوراسیون کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
به یاد داشته باشید که علاوه بر چارچوب تخت، تاج تخت و قسمت پایینی آن را معمولا با پارچه می‌پوشانند. 

ویژگی تخت خواب‌های ۲ نفره بر اساس مدل آن‌ها


1. تخت خواب ۲ نفره با تاج مجزا

این مدل از تخت خواب ۲ نفره تنها دارای کفی تخت است و توجه داشته باشید که این مدل از تختخواب فاقد فریم است و به همین دلیل استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.
همچنین تاج مجزای این مدل آن را به گزینه‌ای منعطف تبدیل می‌کند که هر زمان که نیاز به تغییر دکوراسیون داشتید به راحتی می‌توانید آن را تغییر دهید. 

2. تخت دو نفره با سایبان متصل به فریم

یکی از رایج‌ترین مدل‌های تخت خواب دونفره تختی است که تاج و فریم آن از یک جنس بوده و به یکدیگر متصل شده اند. 

3. تخت خواب ۲ نفره با تاج و پایین تخت

این مدل از تخت دو نفره دارای تاج و قسمت پایین تخت می‌باشد و اغلب از فلز و چوب ساخته شده است.
توجه داشته باشید که در این مدل تخت همیشه بلندتر از پایین ساخته شده است و جزئیات تزئینی به کار رفته در آن‌ها کاملا شبیه به یکدیگر است.
البته ناگفته نماند که یکی از مزیت‌های این مدل فضای زیر آن است که می‌توان از آن برای قرار دادن وسایلی که کمتر به آن نیاز دارید استفاده کرد. 

4. تخت خواب ۲ نفره با پلت فرم ساده

تخت دو نفره با پلت فرم ساده از یک تخته به هم پیوسته ساده ساخته شده است که تشک روی آن قرار می‌گیرد.
این مدل از تخت خواب‌ها اغلب از چوب ساخته شده‌اند و طراحی ساده‌ای دارند که آن را بسیار مدرن جلوه می‌دهد.
اما توجه داشته باشید که این نوع تخت‌ها فاصله کمی تا سطح زمین دارند و نمی‌توان از فضای زیر آن استفاده کرد. 

5. تخت خواب ۲ نفره سورتمه

همانطور که از نام آن مشخص است خطوط منحنی در بالا و پایین تخت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شکل نهایی آن همه را به یاد سورتمه‌های قدیمی می‌اندازد.
از مزایای این تخت می‌توان به فضای مناسب بین آن و کف زمین اشاره کرد که باعث محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم شده است.
ناگفته نماند که نوع کلاسیک تخت سورتمه دارای تاج و قسمت انتهایی بلند و نوع مدرن‌تر آن تنها دارای تاج است. 

6. تخت خواب ۲ نفره دارای ستون

طراحی تخت‌های ستون دار به قرن شانزدهم برمی گردد که در هر چهار گوشه آن ستون‌هایی تعبیه شده است. 

7. تخت خواب ۲ نفره با سایبان

تخت‌های سایبان دار مانند تخت‌های ستون دار طراحی می شونو و البته دارای چهار ستون می باشند. اما در یک تخت با سایبان، بالای ستون‌ها توسط تیرهای افقی به هم متصل می‌شوند.
بد نیست بدانید که بسیاری از افراد پارچه‌های زیبایی مانند توری را روی این نوع تخت خواب قرار می‌دهند که جلوه‌ای بسیار زیبا و مجلل به اتاق خواب می‌دهد.
همچنین توجه داشته باشید که تخت خواب ۲ نفره با سایبان بهتر است در اتاق خواب‌هایی با سقف بلند استفاده شوند. 

مزایای خرید اینترنتی تخت خواب ۲ نفره از سایت چوب

قطعا هر فروشگاه آنلاین برای محصولا خود می بایست یک سری مزیت هارا در نظر بگیرد، مانند گارانتی و ضمانت محصول که ما سایت چوب این ویژگی ها را در محصولات خود و تخت خواب 2 نفره برای شما مشتریان عزیز لحاظ کردیم. اعتماد شما افتخار ماست.

سخن پایانی

با توجه به تنوع طرح های موجود در سایت چوب برای تخت خواب ۲ نفره می توانید با مشاده تصاویر و مقایسه ویژگی‌هایی آنها، انتخابی هوشمندانه داشته باشید. 

محصولات اخیرا مشاهده شده