ست سرویس خواب

اجزای ست سرویس خواب شامل موارد زیر می‌باشد:  تخت، میز توالت یا میز آرایش، پاتختی، کمد، آینه، پاف. ست سرویس خواب در انواع مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، فانتزی و در رنگ های بسیار متنوعی از جمله قهوه ای، صدفی، سفید، طلایی، ماهگونی و غیره طراحی و تولید می‌شود. بسته به نیاز خود و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل تان می‌توانید طرح و سبک مورد نظرتان را از سایت چوب سفارش دهید. 

ست سرویس خواب

ست سرویس خواب یکی از لوازم اصلی هر اتاق خواب است. از یک اتاق خواب معمولی گرفته تا اتاق خواب عروس یا نوزاد، همه به یک سرویس خواب خوب و راحت نیاز دارند.
آنچه هم در جهیزیه و هم در سیسمونی کودک می‌بینیم یکی از نیازهای اصلی است. از آنجایی که سرویس خواب یکی از اجناس با قیمت بالاتر نسبت به سایر اقلام کوچک است، باید در خرید آن دقت کنید.

ست سرویس خواب چیست؟

ست سرویس خواب در انواع مختلف در بازار موجود است. تخت خواب، مهمترین جزء سرویس خواب است که آن را با هر ارتفاعی که علاقه دارید می توانید سفارش دهید. تخت‌های دونفره بلند و کوتاه و نمونه‌های دیگری از تخت‌های فانتزی یا کلاسیک برای سرویس خواب طراحی می شود که می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک مورد نظر خود بهترین نوع را انتخاب کنید. پس از انتخاب تختخواب از سایت چوب به راحتی می‌توانید آینه و میز آرایش را به سرویس خواب خود اضافه کنید. 

ویژگی‌ها و مشخصات ست سرویس خواب در سایت چوب 

ابتدا تجهیزات یک ست سرویس خواب را معرفی می‌کنیم و سپس به دنبال جزئیات سرویس خواب خواهیم بود. اجزای ست سرویس خواب شامل موارد زیر می‌باشد: 

تخت
میز توالت یا میز آرایش
پاتختی
کمد
آینه
پاف

تخت در ست سرویس خواب 

مهم‌ترین موردی که در سرویس خواب ساخته و طراحی می‌شود تخت است. تخت‌ها معمولا به صورت تخت‌های یک نفره و دو نفره طراحی و ساخته می‌شوند.
تخت خواب‌ها در انواع و اندازه‌های مختلف بسته به نیاز افراد در بازار موجود است. حتی اگر به زندگی مدرن و ساده علاقه دارید، تخت خواب‌های متنوع با رنگ‌های مختلف و زیبا هم نیز در سایت چوب نیز وجود دارد. 

پاتختی در سرویس خواب

پاتختی یکی از لوازم جانبی کنار تخت است که همراه با ست سرویس خواب ارائه می‌شود. پاتختی های متناسب با تخت‌های دونفره معمولا در سایز بزرگتری ساخته می شوند و پاتختی های یک نفره معمولا کوچکتر هستند.
از کشوهای تخت می‌توان برای نگهداری کتاب‌ها و سایر لوازم مورد نیاز قبل از رفتن به رختخواب استفاده کرد.
نوع چیدمان و قرارگیری پاتختی معمولا در کناره‌های تخت است اما افراد بسته به سلیقه خود و فضای اتاق خواب می‌توانند آن را تغییر دهند. 

میز آرایش در ست سرویس خواب 

اگر فضای کافی در اتاق خواب خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم از میز آرایش یا دراور در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید. استفاده از میز آرایش نیز یکی از نیازهای هر اتاق خواب و ست سرویس خواب به خصوص برای جهیزیه است.
میز آرایش معمولا با صندلی ست می‌شود. این کار استفاده از آینه را جلوی میز آرایش را برای شما آسان‌تر می‌کند. می‌توانید از میز آرایش جلوی تخت یا در کنار تخت استفاده کنید. 

کمد در ست سرویس خواب 

خرید کمد لباس با ست سرویس خواب ممکن است ضروری نباشد. زیرا ممکن است برخی اتاق خواب‌ها کمد مخصوص خود را برای نگهداری لباس‌ها داشته باشند.
در این نوع اتاق خواب‌های کوچک ۶ متری به جای کمد می‌توان از میز آرایش تاشو برای نگهداری لباس‌ها استفاده کرد. 

آینه در ست سرویس خواب

اگر می‌خواهید ست آینه برای اتاق خواب خود تهیه کنید، بسیار خوش سلیقه هستید. استفاده از آینه در اتاق خواب یکی از عناصر اصلی است.
آینه‌های کنار تخت معمولاً در سایز رومیزی ساخته می‌شوند و با سبک تخت خواب و دراورد متناسب هستند. آینه‌های قدی و بلند نیز می تواند در ست سرویس خوای خریداری شود. برخی از آینه ها را نیز می توانید در صورت تمایل به دیوار وصل کنید تا آسیبی نبیند. 

انواع ست سرویس خواب

ست سرویس خواب در انواع مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، فانتزی و در رنگ های بسیار متنوعی از جمله قهوه ای، صدفی، سفید، طلایی، ماهگونی و غیره طراحی و تولید می‌شود. بسته به نیاز خود و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید از خدمات متنوع اتاق خواب موجود در بازار بهره‌مند شوید. 

ست سرویس خواب جهیزیه

ست سرویس خواب مهمترین عنصر اتاق خواب و تخت خواب مهمترین عنصر سرویس خواب می‌باشد که برای یک استراحت خوب بعد از ساعت‌ها کار روزانه به آن نیاز دارید.
خرید یک تخت خوب گردش خون شما را پس از دراز کشیدن بهبود می‌بخشد و کمر درد و خستگی شما را برطرف می‌کند. 

ست سرویس خواب کودک

با توجه به اینکه این روزها تنوع زیادی در سرویس خواب کودک وجود دارد و از طرفی راحتی و کیفیت خواب کودک در رشد صحیح او تاثیر بسزایی دارد، شما می‌توانید ست سرویس خواب کودک را به راحتی برای فرزند دلبندتان با هر تمی که می‌خواهید بسازید.
تخت‌های ماشین مانند، عروسک‌ها و مدل‌های دیگر از نمونه‌های بارز این مدل تخت خواب مدرن هستند. همچنین می‌توانید رنگ را با توجه به جنسیت فرزندتان مشخص کنید.
سرویس کودک از کمد لباس، آینه، لانه زنبوری، تخت و در صورت لزوم با میز مطالعه مانند سرویس خواب بزرگسالان در دسترس است. اگر فضای کافی در خانه ندارید می‌توانید از تخت‌های دوطبقه برای فرزندان دلبندتان استفاده کنید. لازم به ذکر است که همه این نکات ذکر شده در سایت چوب موجود است. 

نکاتی برای خرید تخت مناسب برای فضای اتاق خواب

سایز تختخواب

اگر متاهل هستید و برای اتاق خواب خود نیاز به تخت دونفره دارید، بهتر است تختی با ابعاد مناسب برای تخت دو نفره سفارش دهید تا هر دو نفر روی آن راحت بخوابند و استراحت کنند.
چیدمان در تخت باید به گونه‌ای باشد که سر در بالاترین قسمت تخت باشد که با تاج یا طرح خاصی مشخص شده است.
همچنین، نظافت تخت در طول زمان یکی از عواملی است که از تجمع باکتری‌ها و میکروب‌ها در اطراف آن جلوگیری می‌کند.
بنابراین، توصیه می‌شود تختی را انتخاب کنید که حداقل ۳۰ سانتی متر از سطح زمین ارتفاع داشته باشد تا جاروبرقی برای نظافت به راحتی زیر آن قرار گیرد. 

جنس سرویس خواب

امروزه ست سرویس خواب با طرح‌ها و متریال‌های بسیار متنوع در بازار موجود است. هر فردی با هر سلیقه و نیازی می‌تواند سرویس خواب و تخت خود را سفارش دهد.
سرویس خواب به طور کلی از‌ام دی اف، چوب و فلز طراحی و ساخته می شود البته می‌توانید با توجه به سلیقه خود و نوع طراحی و دکوراسیون اتاق خواب تان آن را انتخاب کنید.  جنس روتختی نیز عموماً از پارچه و چرم است.

برند سرویس خواب

در گذشته سرویس خواب به دلیل کیفیت پایین و از طرفی به دلیل سبک زندگی سنتی چندان در کشور رواج نداشت. بنابراین، بیشتر سرویس خواب از کشورهای اروپایی و ترکیه وارد می‌شد.
اما کم کم با افزایش قیمت دلار و از سوی دیگر حمایت و توجه مردم به کالاهای داخلی، امروز شاهد افزایش قیمت واردات در کشور هستیم.
بنابراین، واردات به نفع تولیدکنندگان داخلی نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است و تولیدکنندگان داخلی نیز این اعتماد را بی‌پاسخ نگذاشته و حتی بهتر از کالاهای خارجی ملحفه با جنس تولید می‌کنند که همواره با رضایت مشتری همراه است. 

مزایای خرید آنلاین ست سرویس خواب از سایت چوب 

هر محصول خریداری شده باید دارای گارانتی واقعی باشد. تضمین واقعی داشتن خدمات پس از فروش طولانی مدت و معتبر است.
بهتر است ست سرویس خواب را از فروشگاه‌های آنلاین معتبر در این زمینه خریداری کنید. گارانتی پس از فروش محصولات باید بتواند قطعات آسیب دیده لازم را برای خریدار فراهم کند و خریدار بتواند به راحتی این قطعات را تعویض کند تا نگرانی در این زمینه برطرف شود.
در سایت چوب می توانید انواع ست سرویس خواب را از تولید کنندگان داخلی و خارجی بدون واسطه خریداری کنید و از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند شوید.

سخن پایانی

در پایان باید توجه داشت که جدای از مواد مرغوبی که در خرید یک ست سرویس خواب ایده آل باید در نظر گرفته شود، توجه به تناژ رنگ و طرح از عواملی است که به سلیقه افراد بستگی دارد.
همچنین، شما می‌توانید جهت خریداری کردن بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین ست سرویس خواب به سایت چوب مراجعه کنید و جهت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

محصولات اخیرا مشاهده شده