میز ناهار خوری

قبل از خرید میز ناهار خوری، به ابعاد میز و تناسب آن با فضای منزلتان توجه کنید. استفاده از مواد با کیفیت موجب ساخت وسیله ای مطمئن و قابل اعتماد برای مشتریان خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چوب، با انواع میزهای نهار خوری گرد، مستطیل، شیشه ای، کلاسیک وغیره آشنا شوید و با توجه به سلیقه خود، میز غذاخوری خوری زیبایی را انتخاب کنید. انواع میزهای ناهارخوری در رنگ ها و طرح های گوناگون در این سایت عرضه می شوند. با سفارش از این سایت، می توانید وسیله و یا کالای خود را در هرکجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید.

میز  ناهار خوری


یکی از انواع وسایل مهم در دکوراسیون، میزهای ناهار خوری زیبا و با کیفیت هستند. استفاده از یک میز نهار خوری مناسب، می تواند در هنگام غذا خوردن تمامی اعضای خانواده را گردهم آورد و شادی و صمیمیت بین اعضای خانواده را افزایش دهد.  
اگر میز غذا خوری منتخب شما با بقیه وسایل دکوراسیون از لحاظ رنگ و سبک طراحی هماهنگ باشد، دکوراسیون منزل شما بسیار چشم نواز خواهد شد. برای انتخاب یک میز نهار خوری مناسب، باید با برخی از استانداردها در این زمینه بیشتر آشنا شوید. 
در گذشته میزهای غذا خوری با طرح های محدودی وجود داشت، اما امروزه تنوع در زمینه تولید میز ناهار خوری گسترش یافته و مشتریان انتخاب های زیادی را پیش رو دارند.

آشنایی با انواع میز  ناهار خوری در سایت چوب


انواع میزهای نهار خوری سلطنتی


بر روی این میزهای سلطنتی، از منبت کاری های زیبایی استفاده می شود. این منبت کاری ها موجب می شوند که شما بتوانید در کنار این میزها از انواع مبلمان سلطنتی استفاده کنید. از نظر کیفیت و دوام نیز باید اشاره کرد که این میزها از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. تعداد صندلی های این میزها در مقایسه با انواع میزهای موجود در سایت چوب، بیشتر است و به همین دلیل افراد بیشتری می توانند گرد این میز جمع شوند. چوب های به کار رفته در این میزها، از موارد زیر هستند:

راش
گردو
گیلاس

صندلی های میز غذا خوری صندلی و پشتی بلند


صندلی های این میز همانند سایر صندلی های میزهای ناهار خوری موجود در سایت چوب نیست. ارتفاع این صندلی در مقایسه با سایر صندلی ها بلند است. بر روی تاج این صندلی ها از منبت کاری های زیبایی استفاده شده است. به همین دلیل تاج این مبلمان را می توانید با تاج مبلمان سلطنتی در دکوراسیون های سنتی هماهنگ کنید. قسمت پشتی این صندلی ها، بلند و هموار است و از این بابت فرد در هنگام نشستن بر روی آنها احساس راحتی خواهد داشت اما در مقایسه با صندلی های مدرن، راحتی کمتری دارند.

میزهای ناهارخوری اسپرت و نمایش سادگی


اگر بخواهیم به ویژگی بارز این میزها اشاره کنیم، باید از کلمه سادگی استفاده کرد. برای ساخت این میزها در مقایسه با انواع میز سلطنتی از چوب های سست تری استفاده می شود. میزهای اسپرت ارائه شده برای فروش در سایت چوب بسیار با کیفیت بوده و از چوب های مناسبی برای ساخت آنها استفاده شده است. بر روی این میزها از هیچگونه حکاکی و یا کنده کاری استفاده نشده است. ارتفاع صندلی های مدرن در مقایسه با استیل کمتر بوده و از این بابت راحت تر هستند.

آشنایی با میزهای غذا خوری مستطیل شکل


میز ناهار خوری مستطیل شکل، یکی از انواع میزهای متنوع ارائه شده در سایت چوب است. شاید بتوان از این میز به عنوان یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین میزهای ناهار خوری در کشورمان یاد کرد. دور این میز در مقایسه با سایر میزها افراد بیشتری می توانند قرار گیرندو برای مردم میهمان نواز ایران، این ویژگی بسیار اهمیت دارد. شما می توانید در فضاهای نه چندان بزرگ نیز از این میز استفاده کرده و حجم کمی از فضا را اشغال می کنند. باید عنوان کرد که امکان دسترسی به غذا بر روی این میز مشکل است.

میزهای نهار خوری مستطیل شکل و ایجاد خطر برای کودکان


این میزها به شکل مستطیل ساخته می شوند و به همین دلیل دارای گوشه ها و لبه های تیزی هستند. علاوه بر این میزها، میزهای شیشه ای نیز به همین مشکل دچار هستند. اگر شما در خانه دارای فرزند خردسال هستید، بهتر است در هنگام میهمانی و یا صرف غذا، از بازی کودکان در کنار این میز ممانعت به عمل آورید. امکان برقراری ارتباط صمیمانه بین افراد هنگام نشستن بر روی این میز کمتر از سایر میزهاست. این مشکل به دلیل عدم برقراری ارتباط چشمی بین افراد و ندیدن یک دیگر به وجود می آید.

میزهای ناهار خوری گرد، مناسب استفاده در فضاهای بزرگ


دور این میز در مقایسه با میز مستطیل شکل، افراد کمتری می توانند گرد آیند. این میزها با توجه به ابعادشان می توانند در فضاهای بزرگ نیز مورد استفاده قرار گیرند. از جمله مزایای استفاده از این مبلمان باید به موارد زیر اشاره کرد:

امکان ایحاد گفتگوی صمیمانه
نداشتن گوشه تیز
خطر نداشتن برای کودکان

در کنار موارد مثبت ذکر شده در بالا، این میزها دارای معایبی نیز هست. از این میز نمی توان در فضاهای کوچک استفاده کرد، زیرا حجم زیادی از فضا را اشغال می کنند. علاوه بر این، فضاهای کوچک زیادی باقی می ماند که بر چیدمان دکوراسیون شما اثرگذار است.

استفاده از سبک مدرن-کلاسیک برای ساخت میز غذا خوری فرانسوی


برخی از افراد گمان می کنند که میزهای ناهارخوری فرانسوی در فرانسه تولید شده و پس از ساخت به کشور ایران صادر می شوند. در صورتی که باید اشاره کرد این میزها با مدل فرانسوی ساخته می شوند و کارگاه و یا شرکت تولیدی آنها در کشور فرانسه نیست. یکی از مزایای استفاده از این میزها، تطابق آنها با هر دکوراسیونی است. شما می توانید در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک از این میزها استفاده کنید. این میزها با استفاده از چوب با کیفیت راش ساخته می شوند که استحکام و دوام زیادی دارد.

میزهای نهار خوری چستر با استفاده از یک لایه پلی استر


میزهای ناهار خوری چستر از دیگر انواع میزهای باکیفیت موجود در سایت چوب هستند. این میزها نیز همانند میز ناهار خوری فرانسوی با استفاده از چوب راش ساخته می شوند. از ویژگی های این میز باید به پایه های قوی و با دوام آن اشاره کرد. برخی از این میزها به شکل گرد و برخی دیگر به شکل مستطیل ساخته می شوند. این میز در ساخت تنوع بالایی دارند و در ابعاد چهارنفره تا هشت نفره تولید و روانه بازار می شوند. استفاده از یک لایه پلی استر موجب می شود که این میزها براق به نظر آیند.

ویژگی ها و مشخصات انواع میز ناهار خوری در سایت چوب


استفاده از پارچه های مرغوب برای صندلی های میز غذا خوری


میزهای نهار خوری موجود در سایت چوب، دارای صندلی هایی هستند که با استفاده از پارچه های مرغوب پوشیده شده اند. یکی از این پارچه ها، پارچه های ضدلک هستند. این پارچه ها در عین سادگی بسیار زیبا و مقاوم بوده و معمولا بر روی صندلی های میز ناهار خوری چستر استفاده می شود. همچنین برای صندلی های میز نهارخوری فرانسوی از انواع پارچه های نانو استفاده می شود. این پارچه ها قابلیت شستشو داشته و بسیار با کیفیت هستند.

انواع رنگ های میز غذاخوری در سایت چوب


انتخاب رنگ های زیبا و همخوان با دکوراسیون شما در منزل ضروری است. میزهای نهار خوری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در انواع رنگ های متنوع و زیبا در بازار وجود دارند. از جمله این رنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میز ناهارخوری طرح چوب
میز غذا خوری چرم مشکی
میز ناهار  خوری سفید
میز  نهار  خوری زرشکی

باید اشاره کرد از میان انواع میزهای ناهار خوری، مدل های مدرن و اسپرت از لحاظ رنگ بسیار متنوع تر از سایر میزها هستند. بهتر است برای میزهای غذا خوری از انتخاب رنگ های کسل کننده خود داری کنید و رنگی متناسب با رنگ مبلمان برایشان انتخاب کنید.

تنوع ارتفاع و ابعاد انواع میزهای غذا خوری


میزهای ناهار خوری موجود در سایت چوب، در ابعاد و اندازه های مختلف هستند. اگر بخواهیم یک عدد استاندارد برای میزهای ناهارخوری از لحاظ ارتفاع تعریف کنیم، باید به عدد 75 سانتی متر اشاره کنیم. اگر یک صندلی و یا میز نهار خوری دارای ارتفاع مناسبی نباشد، فرد را مجبور می کند که در هنگام غذا خوردن به سمت جلو خم شود و وی از غذا لذت کافی را نبرده و در مجموع راحت نباشد. برای به دست آوردن اعدادی مناسب برای قطر میز نیز باید به تعداد نشیمن این میزها توجه کرد. مثلا قطر میز دونفره در مقایسه با میز چهار نفره متفاوت است.

راحتی و ارگونومی استاندارد میز نهار خوری


یکی از ویژگی های مهم برای انواع میزهای ناهار خوری، داشتن راحتی زیاد است. برخی از انواع میزهای نهار خوری، مکانی برای قرار دادن پای فرد در هنگام غذا خوردن تعبیه کرده اند. در این زمینه، میزهای غذا خوری مدرن بسیار راحت تر از سایر موارد هستند. برای میزهای ناهارخوری، ابعاد ساختشان باید به گونه ای باشد که به راحتی در زیر میز قرار بگیرند. همچنین باید در هنگام نشستن بر روی میز، باید فاصله آرنج تا میز در حدود 40 سانتی متر باشد.

مزایای خرید میز  غذا خوری به صورت اینترنتی از سایت چوب 


از جمله مزایای خرید میزهای ناهار خوری از سایت چوب، باید به موارد زیر اشاره کرد:

محصولات متنوع


سایت چوب از لحاظ ایجاد تنوع و گوناگونی برای محصولات، پیشرو بوده و می تواند حرف های زیادی برای گفتن در این زمینه داشته باشد. سایت چوب توانسته است در این زمینه انتخاب های زیادی را پیش روی خریداران برای خرید انواع میزهای نهار خوری گذاشته باشد. قیمت های میز های غذا خوری در این فروشگاه ها بسیار به صرفه بوده و باید عنوان کرد که در ازای کیفیت ارائه شده، مشتری هزینه قابل قبولی را متحمل می شود.

قیمت بسیار به صرفه میزهای نهار خوری در سایت چوب


هر میز غذا خوری با توجه به مواد به کار رفته برای ساختشان، دارای قیمت های متنوعی هستند. قیمت یک میز غذا خوری بستگی به موارد زیر دارد:

چوب مورد استفاده برای ساخت میز ناهارخوری
پارچه صندلی های میز  غذا خوری
سبک میز نهار خوری

همچنین باید اشاره کرد که ابعاد میز نیز در قیمت گذاری میز ناهار خوری موثر است. میزهای بزرگ تر دارای قیمت های بیشتری هستند. تعداد نشیمن میز نیز بر قیمت مبلمان اثر گذار است. مثلا میزهای دو نفره در مقایسه با میزهای هشت نفره قیمت بیشتری دارند.

برندهای معتبر ایرانی و خارجی برای انتخاب و خرید میز ناهار خوری


یکی از برندهای معتبر و با کیفیت ایرانی برند فن و هنر است. این برند میزهای ناهار خوری چوبی را تولید می کند. برخی از این میزها بسیار ساده بوده و دارای طرح و نقش خاصی نیستند. برخی دیگر ازاین میزهای غذاخوری نیز با استفاده از چوب های خاصی مانند چوب اقاقیا ساخته شده و ظاهری شیک و لوکس دارند. این برند در سرتا سر ایران نمایندگی داشته و می تواند به تمام کشور محصولات با کیفیتی را ارائه دهد. برند فاما نیز از دیگر برندهای معتبر بوده که سرویس های ناهار خوری زیبایی را تولید و به بازار عرضه می کند.
 میزهای غذا خوری لوکس، با برندهای معتبر خارجی از جمله میزهای ناهارخوری ترک نیز در فروشگاه اینترنتی چوب یافت می شوند که محصولات با کیفیت و زیبایی داشته و اعتماد مشتریان را تا به حال بارها و بارها به خود جلب کرده اند.

محصولات اخیرا مشاهده شده