پاف سرویس خواب

پاف سرویس خواب، وسیله کاربردی برای هر اتاق خواب است که از آن می توان در دکوراسیون های مدرن استفاده کرد. این محصول زیبا در اکثر خانه ها به عنوان مبل راحتی در کنار تختخواب قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد که به پاف استوانه ای، پاف سه پایه، پاف فلزی، پاف لمسه دوزی و پاف چهارگوش می توان به عنوان نمونه هایی از آن اشاره کرد. در سایت چوب، انواع پاف در طرح و رنگ های متنوع نظیر پاف نقره ای، چرمی، سبز، فیروزه ای و غیره موجود است که می توانید پس از بررسی ویژگی های هرکدام به راحتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

پاف سرویس خواب


پاف سرویس خواب یک مبل کوچک و بدون دسته و پشتی است که بیشتر به یک کوسن بزرگ شبیه می باشد و دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ است و به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. این پاف ها در سایز های بزرگ و کوچک  و جنس های مختلف در سایت چوب موجود می باشند.  اولین بار در قرن ۱۷ میلادی در کشور ترکیه و در زمان امپراطوری عثمانی پاف  تولید شد که به این پاف ها صندلی عثمانی هم گفته می‌شود و کاربردهای زیادی نیز دارند.
ایده  اصلی استفاده از پاف مبل،  گذاشتن پاها بر روی آن است. پاف ها دارای کاربرد های زیادی هستند. پاف ها را هم به صورت تک و هم به صورت جفت می توان استفاده کرد. برخی از این پاف ها دارای کشوهای کوچکی برای نگهداری وسایل ریز هستند.
پاف های سرویس خواب همه کاره و کاربردی می باشند که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب شما هستند و معمولاً محکم و در عین حال نرم می باشند و  می توان از آن ها در جاهای مختلفی استفاده کرد. پاف ها باید با یک عنصر دیگر از اتاق خواب مانند تختخواب جفت شوند تا زیبای خود را نشان دهند. پاف هابه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی می تواند و با انواع مختلفی از مبلمان ست شوند. برخی از پاف ها داری یک پارچه خارجی هستند که به راحتی می‌توان آنها را جدا کرد و شست.

انواع پاف


پاف های سرویس خواب با طرح و رنگ زیادی در سایت چوب وجود دارد که  هر کدام از آن ها در یک نوع دکوراسیون به کار می روند. می توان گفت که پاف ها یک وسیله کاربردی برای جایگزین کردن مبلمان هستند. در برخی از کشورها از پاف ها به عنوان یک صندلی بدون پشتی و چهار پایه استفاده می شود. 
در ادامه با برخی از نمونه های آن، آشنا می شوید:

پاف های نیمکتی


یکی از متداول ترین طرح های پاف می باشد که به دلیل ظاهری که دارد به این اسم معروف شده است و بیشتر برای اتاق خواب و پایین تخت از آن استفاده می کنند.  این پاف دارای جنسی  لطیف و نرم می باشد که باعث زیبایی اتاق خواب شما می شود.

پاف استوانه ای


یک نمونه از زیباترین پاف ها می باشد که بیشتر در سالن ها و نشیمن ها استفاده می شود این پاف ها با ظاهر زیبا و گرمی که دارند زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشند به علاوه  شما می توانید با استفاده از روکش های متفاوت این پاف ها را به هر سبک و مدلی که مبلمان منزل شما دارد هماهنگ کنید. 

پاف سرویس خواب پایه فلزی


پاف پایه فلزی یک پاف پایه دار است این ها دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد می باشد پایه‌های این پاف ها برای مکان هایی که طراحی معاصر و جوان دارند یک انتخاب بی نظیر به حساب می آید.

پاف های کوچک سه پایه


یکی از پر استفاده ترین پاف ها برای دراز کردن پاها است این  پاف های کوچک استوانه‌ای مربعی و مثلثی شکل هستند که سه پایه دارند این پاف ها به دلیل سبک بودن شان به راحتی قابل جابجا کردن هستند.

پاف های  سرویس خواب بزرگ چهارگوش


پاف های هستند که در اندازه مبل زیبا و جادار می باشد یک انتخاب کاربردی و زیبا برای کامل کردن دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آیند این پاف ها برای درست کردن یک فضای زیبا در سالن پذیرایی نیز بسیار مناسب هستند و در دکوراسیون های سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پاف های لمسه دوزی


لمسه دوزی از تزیینات کلاسیک به حساب می آید که نه تنها بر روی پاف ها بلکه بر روی هر سطح دیگری باعث استفاده شود باعث زیبایی و کیفیت قابل توجه آن ست می گردد.

پاف های سرویس خواب چهارپایه


پاف های چهارپایه، به عنوان صندلی میز آرایش در سرویس خواب استفاده می شوند  این پاف ها برای میز آرایش های بسیار شکیل و مجلل یک انتخاب بی نظیر هستند چون زیبایی این میز ها با استفاده از صندلی پنهان می شود پس بهتر است از این پاف های کوچک برای زیبایی بیشتر این میز ها استفاده کرد.

پاف جعبه ای


یکی از کاربردی ترین پاف ها می باشد. این پاف ها شکل یک جعبه دارند که داخل آن خالی است و برای گذاشتن اشیای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

پاف چستر


این نمونه از پاف ها برای اتاق نشیمن بسیار مناسب و شیک هستند این طرح بسیار شیک است. 

کاربرد پاف ها


ساده ترین کاربرد یک پاف این است که فضایی برای نشستن باشد معمولاً پاف ها دارای ابعادی کوچکتر از مبل و کاناپه هستند پس می توانید آنها رو را به راحتی زیر میز، گوشه اتاق خواب یا پایین تختخواب خودتان قرار بدهید  پاف های سرویس خواب طوری طراحی شده اند که می توانند به راحتی وزن یک انسان را تحمل کنند که از آن ها به عنوان صندلی هم استفاده می کنید.
برخی از پاف ها طوری طراحی شده اند که می توانید از آنها برای جلوی مبل و یا به عنوان میز عسلی و کنار کاناپه و صندلی ها استفاده نمایید. پاف معمولاً سطحی صاف و افقی دارند که حتی می توانید روی آنها شیشه بگذارید و به عنوان میز پذیرایی از آن استفاده کنید.برخی از پاف ها حالت صندوقدار هستند و از آنها می توانید برای نگهداری وسایل خودتون استفاده کنید.
 پاف ها طوری طراحی شده اند که برای نشستن و وقت گذراندن در هوای آزاد مورد استفاده قرار می گیرند نمونه های دیگری از آنها هستند که  به عنوان نیمکت و میز چای خوری می توانید در فضای باز از آن استفاده کنید.
بعضی از افراد پاف های نیمکتی را برای راهروی ورودی استفاده می کنند گذاشتن یک پاف در راهروی ورودی باعث زیبایی آن قسمت می شود. و هم می توانند در هنگام درآوردن و یا پوشیدن کفش به راحتی بنشینید.

جنس مبل پاف چیست؟


جنس پارچه رویه پاف ها از خز و بافت های کاموایی و یا حتی چرم می باشد که محبوب ترین مبل های پاف دایره ای شکل هستند  و دارای  روی بافته شده می باشند و حالت سنتی دارند و بسیار زیبا هستند.   پاف ها از فوم و پر مصنوعی تهیه می ‌شوند که با نشستن بر روی آنها کمی فرو می رود.

ویژگی ها و مشخصات پاف سرویس خواب در سایت چوب


پاف های سرویس خواب باعث می شوند که اتاق خواب شما یک سبک مدرن داشته باشد. این پاف ها از بهترین جنس پارچه تولید شده اند. برخی از این پاف ها دارای پایه چوبی می باشند که از بهترین نوع چوب برای پایه های آن استفاده شده است. جنس این پاف ها بیشتر چرم و یا پارچه ای است.
پاف های سایت چوب در انواع مدل ها و طرح ها می باشند که شما می توانید با مراجعه به سایت چوب تنوعی از مدل های پاف ها را ببینید.

مزایای خرید از پاف به صورت اینترنتی از سایت چوب


در سایت چوب تنوع زیادی از انواع پاف سرویس خواب وجود دارد که براساس سلیقه و چیدمان خانه و بودجه خود می توان مدل های از پاف ها را خریداری کرد. قبل از خرید اینترنتی پاف باید مواردی همچون: 
کاربرد پاف
دکوراسیون
دوام و ماندگاری 
مقیاس اتاق و مبلمان 
را در نظر بگیرید. در مرحله اول باید در نظر بگیرید که پاف را برای چه استفاده ی می خواهید خریداری کنید. اگر به عنوان میز می خواهید استفاده نماید باید یک مدل سطح صاف محکم و ضخیم خریداری نماید  و نکته مهم دیگر این است که باید حتما مدل پاف با طرح و رنگ دکوراسیون هماهنگی داشته باشد.
پاف سرویس خواب مورد نظر را باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و یا محیطی که می خواهید استفاده نمایید، انتخاب کنید. و یا حتی می توانید پاف مورد نظر را براساس پارچه مبلمان خود انتخاب کنید. اگر از پاف ها به عنوان صندلی استفاده می کنید بهتر است ارتفاع آن زیاد باشد
یکی از مهم ترین نکات به هنگام خرید پاف ماندگاری و استحکام بالای آن است این پاف ها برای کسانی کودک خردسال دارند بسیار مناسب است .
خرید اینترنتی از سایت چوب در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند و باعث می شود که تنوع طرح های این پاف ها را ببینید و به راحتی خرید نماید.

محصولات اخیرا مشاهده شده