برندهای معروف مبل ترک در ایران

شنبه, 17 اردیبهشت 1401
امروز در بیشتر خانه ها از انواع مبلمان ها استفاده می شود  به این علت که این محصول یکی از ضروری ترین وسایل زندگی بشری به حساب می آید. یکی از بهترین نمونه های مبل مبلمان ترک است که این مبلمان ترک دارای کیفیت و تنوع زیادی می باشند که کشور ایران یکی از نمایندگی های برتر برندهای معروف ترک است. امروزه مبلمان یکی از اعضای اصلی هر خانه می باشد و کشورهای مختلف به تولید این محصول با کیفیت بالا پرداخته اند و یکی از کشورهای که مبلمان را با کیفیت عالی و  طرح های بی نظیر تولید می کند ترکیه است.
که با استفاده از بهترین طرح ها و پارچه ها کیفیت بی نظیر و توانسته است به بیشتر خانه های مردم جهان راه پیدا کند. برندهای ترکیه ای از با کیفیت ترین و متنوع ترین مدل های مبلمان موجود در بازار هستند که شما می توانید با خرید این محصولات صاحب مبلمان های بسیار زیبا و با کیفیت شوید.
این برندها به وسیله ایده های بسیار خلاقانه و  تنوع بالا خود در بازارهای جهانی و خانه های مردم وارد شوند به علاوه کیفیت بالای این مبلمان ها نشان دهنده استفاده از بهترین مواد در ساختار این مبلمان ها می باشد.  در ادامه قصد داریم برخی از برندهای معروف مبل ترک در ایران را برای شما توضیح دهیم که از لوکس ترین و محبوب ترین برندها به حساب می آید.

انواع برندهای معروف مبل ترک


این روزها بازار خرید و فروش مبلمان ترک بسیار داغ و پررونق است و دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی هستند و بیشتر خریداران علاقه زیادی برای خرید این نمونه مبلمان ها دارند به دلیل کیفیت بی نظیر این محصولات می باشد.

برند آلفمو ترکیه


این برند یکی از برند های معروف ترکیه می باشد که در ابتدا در یک کارگاه کوچک در ازمیر مبلمان خود را تولید می‌کرد که با گذشت چندین سال توانست در پنج قاره و 60 کشور راه پیدا کند و مبلمان اداری و خانگی خود را صادر نماید. این برند دارای کارکنان و مدیران و مسئولان بسیار سخت کوش و مسئولیت ‌پذیری می باشد این برند معتبر توانسته است در سراسر جهان صد شعبه فعال داشته باشد. همچنین این برند در ابتدا فعالیت خود را با تولید کردن تشک آغاز کرد و بعد از چندین سال به وسیله استاندارد های روز جهانی و فناوری های نوین توانست به تولید مبلمان انبوه دست پیدا کند از دیگر موفقیت های این برند می توان به گواهینامه های کیفیت GS و Tuv اشاره کرد همچنین این برند دارای مبلمان های بسیار با کیفیت می باشد.

برند مبل بلونا


این برند از معروف ترین برند های موجود در ترکیه است که توانسته پیشرفت و شهرت بسیار زیادی را کسب نمایند این برند دارای بیش از ۷۵۰ فروشگاه در سراسر جهان است و محصولات تولیدی این برند شامل: سرویس خواب سرویس های ناهار خوری مبلمان و غیره می باشد که در ساخت محصولات خود معمولاً است با کیفیت ترین مواد استفاده می کند.

برند مبل انزا هوم


یکی دیگر از برند های معروف مبلمان ترک در ایران است که دارای محصولاتی بسیار زیبا و با کیفیت برای منزل شما است و می کوشد که همواره رضایت مشتریان خود در سراسر دنیا را به دست بیاورد این برند براساس سبک های مدرن و سبک های خلاقانه مبلمان خود را تولید می کند که علاوه بر زیبایی به راحتی و کیفیت و قیمت مناسب به این مبلمان ها بسیار اهمیت می دهد این برند توانسته است با استفاده از مشتری مداری عالی خود پیشرفت های زیادی را به دست بیاورد.

مبلمان ترک برند فاتیح کرال


این برند از برند های بسیار معروف می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۰ آغاز کرده و با استفاده از بهترین مواد در تولیدات خود توانسته است محبوبیت و طرفداران زیادی را جذب نماید. کیفیت محصولات و راحتی های آن ها باعث شده این برند دارای معروفیت بسیار زیادی در بین مردم باشد.

برند ترکیه کاس


این برند یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه است که فعالیت خود را در سال ۱۹۸۱ آغاز کرده و این برند یکی از بروز ترین برند ها می باشد و علت معروفیت و محبوبیت این برند خلاقیت و استفاده از مواد درجه عالی در تولیدات محصولات خود می باشد از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به لوکس بودن و کیفیت محصولات این برند اشاره کرد که توانسته است چشم هر بیننده ای را به خود جذب نماید.

برند مبلمان ترکیه لازونی


این برند توسط فردی به نام آقای حسن بیگی یک تاجر معروف در ترکیه است تاسیس شده و به یکی از معروف ترین برندهای مبلمان ترکیه به حساب می آید این برند توانسته است با ظرافت و دقت بسیاری که در کارهای خود انجام می دهد طرفداران بسیاری را جذب نماید و محبوبیت زیادی در بین مردم به دست بیاورد.

مبل ترک فوگا


این برند دارای قدمتی دیرینه است که در شهر استانبول تاسیس شده است و دارای شعبه های زیادی در سراسر دنیا می باشد. این مبل دارای طراحی بسیار زیبا و باشکوه است و کیفیتی بی نظیر دارد. در طراحی این مبلمان از هنرهای افرادی همچون آنتونی گائودی که یکی از معماران اسپانیایی به حساب می آید و همچنین نقاش فراواقع گرا سالوادور که فردی اسپانیای است استفاده شده و براساس استاندارد های اروپایی می باشد.

مل برند زبرانو


این برند یکی از معروف ترین برندهای است که در تمامی دنیا دارای نمایندگی می باشد و از معروف ترین برندها می باشد که با استفاده از طرح های آوانگارد مدرن و کلاسیک توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این برند یک مبلمان لوکس به حساب می آید که وقتی حرف از لوکس بودن به میدان می آید بیشتر افراد این مبل را در ذهن خود یادآور می شوند. این مبل نه تنها در ایران بلکه در بین خارجیا هم دارای محبوبیت و شهرت بسیار زیادی است.



چگونه در میان این برند ها یک انتخاب عالی داشته باشیم؟


تمامی برندهای ذکر شده دارای کیفیت و تنوع بسیار زیادی هستند که شما می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از انواع این مبلمان ها را انتخاب نماید. ولی در هنگام خرید این محصولات باید یک سری نکات را به یاد داشته باشید:
سعی کنید در هنگام خرید مبل تحقیقات لازم درباره آن برند را کرده باشید تا بتوانید یک مبلمان براساس بودجه و دکوراسیون خود خریداری نماید.
از نمایندگی های فروش این محصولات مانند سایت چوب خرید خود را انجام دهید شما حتی می توانید با دریافت راهنمایی از این سایت براساس فضای که در اختیار دارید و همچنین سبک دکوراسیون خود یک مبلمان مناسب را انتخاب کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصولات می توانید با نمایندگی های این برندها مراجعه نماید.
برندی را انتخاب نماید که بتواند سبک زندگی شما را به خوبی نشان دهد.
با تحقیقات بیشتر درباره این برند ها می توانید یک خرید بسیار عالی داشته باشید.

جمع بندی


در این مقاله سعی کردیم برخی از مبلمان های محبوب ترک در ایران را که دارای طرفداران زیادی هستند را به شما معرفی نمایم. مهم ترین اصل انتخاب مبل و چیدمان آن به در از برند آن دلنشین بودن آن است که بسیار اهمیت دارد. اگر قصد خرید  این مبلمان ها را دارید بهتر است که به نمایندگی های مجاز این برندها در ایران مراجعه نماید که یکی از نمایندگی های این محصولات سایت چوب است که توانسته این محصولات را با قیمتی بی نظیر به دست مشتریان خود برساند اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید با مطالعه مقاله مقایسه قیمت مبل تخت خواب شو ترکیه ای با ایرانی اطلاعات لازم درباره این  مبلمان ها را به دست بیاورید.
بازار فروش این محصولات در کشور ایران باعث شده است که بیشتر نمایندگی های این برند امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نمایند و به این صورت شما می توانید به راحتی با مشاهده کردن سایت این نمایندگی ها محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید و آن را به صورت مستقیم از سایت های فروش این محصولات خریداری نماید.
در سایت چوب می توانید انواع مدل های مبل راحتی، چستر، ال، کلاسیک، سلطنتی و غیره را بررسی کرده و متناسب با دکوراسیون منزل خود به صورت آنلاین سفارش دهید.
برچسب ها:
برند مبل ترک

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}