بهترین مدل های مبلمان راحتی 7 نفره

جمعه, 4 شهریور 1401
مبلمان راحتی از سری مبلمان هایی است که به علت تنوع بالا و قیمت مناسب، طرفداران زیادی در بازار دارد.مبل ها امروزه از سری لوازم هایی هستند که عضو ثابت هر خانه به حساب می آیند و معمولا انتخاب نمونه و مدل مبل راحتی به سلیقه افراد بستگی دارد و انتخاب مدل و رنگ پارچه در چیدمان مبل بسیار اهمیت دارد به این علت که باید با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. 
مبلمان راحتی امروزه در بیشتر خانه ها و آپارتمان هایی که متراژ پایین دارند استفاده می‌شود. این مبلمان ها با کیفیت بالایی تولید و طراحی می‌شوند که باعث می شوند که خانه شما دارای زیبایی خیره‌ کننده‌ای باشد معمولاً افرادی که فضای کمتری برای استفاده از مبل دارند سعی می‌کند که مبل هایی را انتخاب کنند که بتوانند آن ها را به حالت تخت خوابشو درآورند تا بتوانند با یک تیر دو نشان بزنند و هم از آن به عنوان مبلمان و هم به عنوان تخت خواب استفاده کنند. مبلمان های راحتی معمولاً از الیاف با کیفیت و مرغوب  تولید و طراحی شده اند.
مبلمان راحتی از سری مبل های پرکاربرد است که برای استفاده در اتاق نشیمن و اتاق خواب از آن استفاده می شود این نوع مبل ها همانطور که از اسمش مشخص است دارای نشیمن راحتی است و به راحتی می‌توانید از آن ها در خانه استفاده کنید بیشتر افراد ممکن است دارای درد زانو و یا کمر باشند که  این مبل ها برای این افراد بسیار مناسب می باشد و بدون اینکه برای افراد مشکلی ایجاد کننده می تواند بر روی آن استراحت کنند. 

مدل های مبلمان راحتی 7 نفره


مبلمان های راحتی دارای انواع متنوعی هستند که برخی از آن ها شامل:

مبل راحتی ونیز


این مبل از سری  مبل های راحتی است که دارای ترکیب سبک مدرن و کلاسیک است و ظاهری بسیار ساده و در عین حال زیبا دارند و برای بیشتر دکوراسیون ها مناسب می باشند در صورتی که یک دکوراسیون ساده و  زیبا می خواهید این مبلمان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

مبل راحتی تانیا


این مبلمان یکی از مبل های بسیار مناسب و اقتصادی است که کیفیت بسیار عالی دارد طرح این مبل بسیار ساده می باشد که با هر فضایی به راحتی هماهنگ می شود و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. همچنین اسکلت و پایه های آن ها از چوب با کیفیت ساخته شده است چوب روس یکی از پر کاربرد ترین و مقاوم ترین چوب  موجود در بازار است. 

مبل راحتی الدورا


این مبلمان دارای طراحی متفاوت است که می‌تواند فضایی دکوراسیون شما را بسیار زیبا نماید این مبل راحتی دارای روکش تکیه گاه و نشیمن بسیار باکیفیت است و شیارهای بر روی آن وجود دارد زیبایی آن را چندین برابر کرده است این مبلمان راحتی را می توانید در انواع فضاها استفاده کنید.

مبل راحتی مرسالا


این مبلمان یک کار بسیار شیک و زیبا است که با سبک مدرن و پایه های فلزی تولید و ارائه شده و مبلمانی که دارای پایه فلزی هستند امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است این مبل ها دارای نمایی بسیار زیبا است که تکیه گاه آن ها  دارای خط های موازی هستند که جلوه بیشتری به این مبل ها داده است.

مبلمان راحتی لاریسا


این محصول زیبا دارای طراحی بسیار شیک و خاص است و از نظر زیبایی و کیفیت بی نظیر است. پایه های مبل لاریسا از چوب راش گرجستان و اسکلت آن از چوب روس است قسمت نشیمنگاه  این مبل از اسفنج ۳۰ کیلویی ویژه تولید شده است که زیبایی بسیار بسیار زیادی به مبلمان داده است.

مبلمان راحتی رومانو


مبلمان راحتی رمانو یکی دیگر از مدل های مبلمان راحتی است که بر اساس طرح های به روز دنیا تولید شده است و زیبایی بسیار چشمگیری دارد و می‌تواند دکوراسیون شما را بسیار زیبا و جذاب نماید این مبلمان در ست ۷ نفره تولید شده است و دارای یک کاناپه سه نفره و یک کاناپه دو نفره و دو مبل تک نفره می باشد و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است و چوب استفاده شده در این مبلمان از چوب روس است.



ویژگی های مبلمان راحتی 7 نفره


مبل های راحتی معمولا در سبک و مدل های مختلفی در بازار موجود است و  دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و در بین مردم بسیار جا افتاده است و مردم تمایل دارند که یک دست مبل راحتی در منزل خود داشته باشند و آن را در قسمت نشیمن یا پذیرایی خود استفاده کنند. مبلمان راحتی از اهمیت  زیادی برخوردار است و خانواده ها معمولا دارای حداقل یک دست مبل  راحتی در منزل خود هستند مبلمان های راحتی در قالب ۷ نفره تولید می شوند.
مبل ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بسیار نرم و راحتی هستند و معمولاً در سایز های مختلف در بازار وجود دارند ارتفاع  این مبل ها نسبت به دیگر مبل ها کمی کمتر است و همچنین دسته آن ها پهن می باشد و بالش آن ها از جنس خود مبل است در این نوع مبل ها بیشترین چیزی که به چشم می خورد پارچه است.
در هنگام خرید مبل تنها چیزی که باید به آن توجه زیادی کنید پارچه است پارچه ای که در مبلمان های راحتی استفاده می شود باید دارای مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی باشد و خیلی زود فرسوده نشود و نیاز به تعویض مجدد نباشد پارچه انتخابی برای این مبل ها باید حالت کشی باشد و پز ندهد پارچه هایی که برای مبلمان های راحتی استفاده می کند مانند: نانو، میکرو، سلطنتی شانل مخمل از کشور چین ترکیه و ایران است که کیفیت بسیار زیادی دارند انتخاب این نوع پارچه ها به سلیقه افراد بستگی دارد برخی از افراد دوست دارند مبلمان های راحتی با پارچه مخمل براق داشته باشند که می توانند بر اساس دکوراسیون منزل خود رنگ آن را انتخاب کنند. 
این مبل ها از لحاظ وزنی دارای وزن بسیار مناسبی هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را جا به جا کنید. چوب مبلمان راحتی معمولا از چوب های بلوط،  روس، گردو و راش تهیه می‌شوند که از کیفیت و راحتی بسیار بی نظیری برخوردار هستند همچنین فوم استفاده شده در این مبلمان ها از بهترین فوم موجود در بازار است که به دلیل نرم بودن حالت بسیار خوبی دارد معمولا برای نشیمنگاه  از فوم سرد استفاده می کنند که هم نرم و راحت است و هم از هم طول عمر بسیار زیادی برخوردار است  همچنین تشک‌ها مبل  های راحتی از ضخامت زیادی برخوردار هستند.
روکش مبلمان راحتی باید بتواند فشار زیادی را تحمل کند و  در برابر نور و شستشو مقاوم باشد معمولا روکش هایی که برای مبلمان های راحتی استفاده می شود یا از جنس مخمل  و یا از جنس کتان است که کیفیت بسیار بی نظیری دارد و مناسب هر فصلی است.
یکی دیگر از ویژگی های این مبلمان استاندارد بودن آن است این مبل ها به راحتی می تواند گردن را پوشش می دهند و پشتی آن ها زیاد کوتاه نیست و دسته و نشیمن گاه بسیار راحتی دارند. 

نحوه چیدمان مبل های راحتی


چیدمان مبلمان راحتی باید اصولی باشد معمولاً مهم ترین نقطه هر خانه نشیمن و پذیرایی آن است و معمولا امروزه خانه ها زیاد بزرگ نیست و پذیرایی ها دیگر جای چیدمان مبلمان کلاسیک و استیل را ندارند و مردم از مبلمان راحتی در فضای نشیمن خود استفاده می کنند و زیاد اتاق نشیمن را شلوغ نمی‌کنند و تنها فقط یک جای مناسب برای استراحت و نشستن خود درست می کنند معمولاً بیشتر مهمانی ها در پذیرایی برگزار می‌شود پس چیدمان مبلمان در پذیرایی دارای اهمیت زیادی است و نیاز به یک سری کار ها دارد تا بتوانند این چیدمان عالی داشته باشد.
این مبل ها به دلیلی تنوع زیادی که در شکل رنگ و طرح دارند می توانند بر اساس سلیقه بیشتر افراد باشد. این مبل ها معمولا دسته بزرگ تری دارند. چیدمان این مبل ها معمولا به محیط بستگی دارد در صورتی که بخواهید یک فضای صمیمانه داشته باشید بهترین گزینه برای شما چیدمان نزدیک به هم است ولی در صورتی که اتاق شما کوچک است بهتر است مبل ها را نزدیک به هم قرار دهید.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم توضیحات کاملی را درباره مبل های راحتی در اختیار شما قرار دهیم این مبل ها همان طور که گفته شد از کیفیت بسیار بالای برخوردار هستند و طول عمر بالای دارند. این مبل ها را می توانید به صورت اینترنتی  خرید کنید  یکی از سایت های که این مبل ها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد سایت چوب است برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مبل راحتی را مطالعه نماید و برای چیدمان این مبل ها با خواندن مقاله چیدمان مبلمان راحتی شیک در اتاق پذیرایی می توانید اطلاعات مفیدی به دست بیاورید. 
برچسب ها:
مبلمان راحتی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}