قبل از خرید مبل تختخواب شو دست دوم با بهترین قیمت بخوانید

چهارشنبه, 4 اسفند 1400
در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی و آشنایی شما با مبل تختخواب شو بحثی در مورد قیمت مبل تختخواب شو دست دوم داشته باشیم.
بعضی‌ از افراد گمان می کنند که وسیله‌هایی که چند کاره هستند شاید با کیفیت نباشند و ممکن است زودتر خراب شوند و فکر می کنند اگه تک کاره باشند بهتر و با کیفیت تر هستند اما این طرز تفکر کاملا اشتباه است.
از جمله انواع وسایلی که چند کاره هستند می ‌توان به مبل های تختخواب شو اشاره کرد.
این مبلمان یک راهکار معجزه آسا برای منازل شما می ‌باشند که استفاده از آنها بسیار به شما و دکوراسیون منزل شما کمک می کند. این مبل ها انقدر با دوام و باکیفیت هستند که شما می‌توانید حتی مبل تختخواب شو دست دوم نیز تهیه کنید.
اگر قصد خرید یک دست مبل تختخواب شو دست دوم را دارید می ‌بایست اول سالم بودن آنها را چک کنید و سپس اقدام به خرید مبل تختخواب شو دست دوم کنید.
قیمت مبل تختخواب شو دست دوم به عوامل مختلفی مانند زیر بستگی دارد:
- ابعاد و اندازه این مبلمان 
- متریالی که در این مبلمان استفاده می شود
- محصول و آپشن‌های اضافی و اکسسوری ‌های تزئینی که در این مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز می‌ تواند بر قیمت این مبلمان تاثیر بگذارد. مثلا بعضی از مبل های تختخواب شو دست دوم باکس دار، مبل تخت خواب شو برقی و یا مبل تخت خواب شو اتوماتیک هستند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد 
شما می‌توانید در این مقاله در مورد مبل تختخواب شو اطلاعاتی‌ را کسب کنید و سپس برای خرید این مبلمان اقدام کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کامل به شما بدهیم.

آیا مبل تخت خواب شو دست دوم خیلی زود خراب می ‌شود؟


باید بدانید که هر نوع وسیله‌ ای که می خرید اگر از جنس مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد مسلما در مدت کوتاهی دچار مشکل و یا خرابی نمی‌شوند و مبل های تختخواب شو نیز چنین هستند.
این مبل ها نیز اگر دارای جنسی باشند که کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشند حتما برای شما چندین سال کار می‌کنند و دچار مشکل نمی‌ شوند. 
مبلمان تختخواب شو در حقیقت حکم یک دست مبلمانی را دارد که مثلا به جای 3 سال به اندازه 5 عمر می ‌کند و سال های سال برای شما کار می کنند، زیرا در تمام شبانه روز می ‌توانید از آن استفاده کنید.
مبل تختخواب شو دست دوم هم برای نشستن و هم برای خوابیدن گزینه‌ ی بسیار مناسبی می ‌باشد، بنابراین مهم است که این مبل بسیار بادوام و مستحکم باشد.
لذا توصیه می شود حتما این مبلمان را از جایی تهیه کنید که مورد اعتماد شما باشد و بدانید که از جنس و متریال بسیار عالی تهیه می ‌شود. 
متریالی که در ساخت مبل تختخواب شو دست دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد اسفنج و فوم سرد است.
متخصصان مبل تختخواب شو دست دوم می ‌گویند عمر مفید فوم سرد بیشتر از دو برابر عمر اسفنج 30 کیلویی است و عمر مفید اسفنج های درجه یک در حدود هشت تا ده سال است و بهتر است که از این متریال در ساخت و تولید مبل تختخواب شو دست دوم استفاده شود.
بنابراین بسیار مقرون به صرفه تر است که مبلمان تختخواب شویی را تهیه کنید که بهترین متریال را داشته باشند و اگر دارای قیمت بیشتری باشند برای شما بسیار به صرفه تر هستند زیرا شما در نظر دارید از این مبلمان زیاد استفاده کنید.
از آنجایی که مدت زمان بیشتری از مبل تختخواب شو دست دوم استفاده می کنید پس بسیار ضروری است که این مبلمان دارای جنسی با کیفیت و بادوام باشد.
مقایسه قیمت مبل تختخواب شو دست دوم با مبل تختخواب شو نو به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند.
هرچند اگر مبل تختخواب شو دست دوم جنس خوبی داشته باشد به راحتی فرسوده نمی شود و در صورتی که تفاوت قیمت چشم گیری بین قیمت مبل تختخواب شو دست دوم و نو وجود دارد می توانید با خرید مبل دست دوم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
توجه کنید که مبل تختخواب شو مدرن و جدید به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند که برای استفاده از تخت و مبل، اسفنج‌های جداگانه ‌ای بکار برده شده‌اند و این امر موجب شده است که تاثیر زیادی در افزایش عمر اسفنج و در نتیجه طول عمر مبلمان تختخواب شو داشته باشند.
برای اینکه بتوانید یک دست مبل تختخواب شو خوب و مناسب را خریداری کنید می ‌بایست به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید تا نه تنها طراحی، بلکه محاسبات و اجرای محصولی که قصد خرید آن را دارید باید حتما زیر نظر مهندسین مجرب باشد، تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش مبل تخت خواب شو دست دوم استفاده کنید.

تعیین قیمت مبل تختخواب شو دست دوم بر اساس نوع، طرح و مدل مبل


اخیرا مبلمان تخت خواب شو در انواع و اقسام گوناگونی وجود دارد و در طرح ‌ها و شکل ‌های جدیدی ساخته شده و به بازار عرضه می‌ گردند و هر فردی با توجه به نیاز خود می‌تواند یکی از انواع مبلمان تختخواب شو جدید و کاربردی را برای منزل خود خریداری کند.
همچنین مبل های تختخواب شو دست دوم نیز چنین هستند و شما می ‌توانید این مبلمان را نیز تهیه کنید.
بعضی از افرادی که دارای خانه‌های کوچک تک خواب هستند و اتاق نشیمن منزل ‌شان کوچک است بیش‌تر نگران هستند که اگر برای چند روز مهمان داشته باشند، دیگر جایی برای استراحت و خوابیدن مهمان‌ها ندارند. 
در این صورت این افراد می ‌توانند از مبلمان تختخواب شویی استفاده کنند که هم جا برای نشیمن داشته باشد و هم به راحتی از این مبلمان برای خوابیدن استفاده کنند و مشکل شان به آسانی حل شود.



تفاوت بین قیمت مبل تختخواب شو خوب و بد


البته که قیمت مبل تختخواب شو خوب و بد، یعنی با کیفیت و بی کیفیت یکسان نمی باشد. اما چطور باکیفیت بودن مبل تختخواب شو را تشخیص دهیم. 
در زیر نکاتی را به شما خاطر نشان می کنیم که به شما در تشخیص کیفیت مبل تختخواب شو کمک زیادی می کند.
1. می‌بایست انواع پروفیل‌ های سبک صنعتی که به عنوان کلاف اصلی محصول استفاده می‌شوند را مورد بررسی قرار دهید. 
2. در مبل تختخواب شو، کیفیت سازه‌های دینامیکی و مکانیزم باز و بسته شدن مبل های تخت ‌خواب شو بسیار مورد اهمیت و توجه است و باید آنها را بررسی کنید.
3. رنگ کوره ‌ا‌ی و روش استاندارد رنگ ‌کاری کلاف‌ها را نیز بررسی کنید. 
4. نوع تشک و زیرسازی در بخش رویه ‌کوبی مبلمان تخت خواب شو را مد نظر قرار دهید تا مطمئن شوید که خوب هستند
5. کیفیت پارچه‌های مبل تختخواب شو را چک کنید تا مطمئن شوید از پارچه‌های با کیفیتی استفاده شده است. 

جنس پروفیل مبل تختخواب شو


با پیشرفت های زیاد امروزی که در صنعت مبلمان تختخواب شو، اتفاق افتاده است امروزه پروفیل‌های سبک صنعتی به جای چوب در این مبلمان مورد استفاده قرار می ‌گیرد که بسیار کارآمد می ‌باشد. 
 تولیدکنندگان مبلمان تختخواب شو می‌ گویند که دلیل اصلی اینکه در زیرساخت محصولات از پروفیل سبک صنعتی به جای چوب استفاده می‌ کنند این است که مقاومت محصول نهایی‌ را در طول زمان مصرف در برابر فشارهای زیادی که به آنها وارد می ‌شود و همچنین در برابر شرایط آب‌ وهوایی افزایش دهند و همچنین باز و بسته کردن مبلمان تختخواب شو خیلی راحت انجام گیرد. 

آیا مبل تختخواب شو در اتاق مان را یک نفره انتخاب کنیم یا دو نفره؟


برای انتخاب یک مبل تختخواب شو تک نفره یا دونفره می ‌بایست تا حدود زیادی به سبک زندگی خودتان و همچنین تعداد افرادی که در خانه‌ تان زندگی می کنند توجه کنید.
اگر جزو کسانی هستید که زمان خوابیدن زیاد حرکت می ‌کنید یا کارهای زیادی مثل تماشا کردن فیلم، انجام دادن پروژه‌ها با لپ تاپ، برنامه ریزی و… را روی تخت خود انجام می‌دهید، شاید مبل تختخواب شو تک نفره برای شما کوچک باشد بنابراین مبل تختخواب شو دو نفره برای شما مناسب تر خواهد بود. 
مبل تختخواب شو در سایز ۱۸۰ سانتی ‌‍متری یا بزرگتر و یک و نیم نفره ساخته می‌ شود.
شاید این سایز برای شما مناسب باشد و شما می‌توانید این سایز مبلمان را انتخاب کنید زیرا دارای فضای بیشتری برای شما است که می‌ توانید از آن استفاده کنید.
همچنین بسیاری از تولیدکنندگان ست مبل تختخواب شو را تولید می‌کنند. یعنی چند قطعه یک، دو و سه نفره که همه‌ ی این مبل ها می ‌توانند باز و بسته شوند و شما از آنها به راحتی استفاده کنید.
با افزایش سایز قیمت مبل نیز افزایش می یابد. پس عامل دیگری که در قیمت مبل تختخواب شو موثر است سایز یک نفره، یک و نیم نفره یا دو نفره آن است. 
اگر شما هم جزو افرادی هستید که منزل کوچکی دارید و احتیاج دارید تا از مبلمانی استفاده کنید که منزل شما را زیاد شلوغ نکند می ‌توانید مبلمان تختخواب شو را انتخاب کنید که یک گزینه بسیار مناسب می باشد. 
بنابراین شما می ‌توانید مبلمان تختخواب شو مناسب و با کیفیت را از بهترین فروشگاههای معتبر چوب و مبلمان تهیه کنید و آنها را در دکوراسیون منزل خود مورد استفاده قرار دهید.
این مبل ها خیلی راحت تر و پر کاربردتر از مبل های چندکاره هستند. طبیعی است که یک دستگاه چند کاره گران تر از یک دستگاه تک کاره می باشد لذا قیمت مبل تختخواب شو دست دوم نیز بیشتر از قیمت انواع مبل های تک کاره می باشد.

جمع بندی 


مبل های تختخواب شو مزایا و کاربردهای زیادب دارند. مشتریان به علت فضای کم آپارتمان یا دفتر کار از مبل های تختخواب شو استفاده می کنند. 
مبل های تختخواب شو را می توان به صورت دست دوم نیز برای صرفه جویی در بودجه ای که به خرید مبل اختصاص داده اید تهیه کنید.
قیمت مبل تختخواب شو دست دوم به عواملی مانند جنس فوم، سایز، طرح و جنس پارچه ای که در ساخت مبل به کار رفته است متفاوت است.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد امتیازاتی که در خرید مبل تختخواب شو وجود دارد مقاله مزایا و کاربرد مبل تخت شو تک نفره با تشک طبی را مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}