قیمت پارچه کنفی مبلی

چهارشنبه, 25 خرداد 1401
قیمت پارچه کنفی مبلی به کیفیت پارچه آن بستگی دارد هر چقدر که کیفیت پارچه بالا باشد قیمت پارچه کنفی مبلی هم بالاتر می رود. از مهم ترین معیارهای انتخاب پارچه مبل کیفیت، دوام، زیبایی و ماندگاری پارچه مبل می باشد. در صورتی که پارچه مبل از کیفیت لازم برخوردار نباشد باعث می شود که پارچه خیلی زود خراب و فرسوده شود و زیبایی و دوام خود را از دست بدهد و شما مجبور شوید آن را تعویض نماید. 
انتخاب درست و مناسب برای مبلمان بسیار مهم است شما باید پارچه ای را انتخاب کنید که کش نیاید و لطیف و نرم باشد و پرز های آن هم کنده نشوند برخی از پارچه ها ممکن است با گذشت زمان پرز بدهند و ظاهر و زیبایی خود را از دست بدهند و حالت کچلی بگیرند که بسیار زشت خواهد بود.
پارچه کنفی مبلی از سری پارچه های بادوام و با کیفیت است که دارای سه نوع بافت ریز، متوسط و درشت می باشد این پارچه ها دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی هستند و هر یک از آن ها دارای 16 طرح هندسی مختلف است این پارچه ها دارای رنگ بندی بسیار متنوعی هستند که می توانید به راحتی آن را با چیدمان منزل خود هماهنگ کنید.

پارچه الیاف کنفی


پارچه های کنفی از پارچه های هستند که از الیاف طبیعی تهیه شده اند و از پارچه های بسیار شیک و پرطرفدار است که تنوع رنگی بالایی دارد و تراکم و مقاومت آن هم بسیار بالا می باشد. پارچه کتان از سری پارچه های است که در مقابل ساییدگی مقاومت خوبی دارد و چروک نمی شود این پارچه دارای وزن بسیار پایینی می باشد و قابلیت عبور رطوبت و هوا از آن وجود دارد و این پارچه مبلی برای مناطقی که دارای آب و هوای گرم هستند بسیار مناسب می باشد.
کنف یک نوع محصول زراعی است که در اقلیم های که دارای رطوبت بالا هستند رشد می نماید گیاهانی که برای پارچه کنفی از آن ها استفاده می شود با دستگاه های مخصوص برداشت شده و این گیاهان را به مدت  4 تا 6 هفته در معرض رطوبت قرار می دهند تا پکتین موجود در این گیاهان از بین برود. و بعد ساقه های کنف مانند علوفه خشک می شود و به وسیله ماشین های حلاجی و یا یک آسیاب چکشی قسمت های خارجی را از هسته چوبی آن جدا می کنند و الیاف ساقه ای آن ها جدا می شود و به رشته ها کارد شده تا ناخالصی هایش از بین برود. بعد از طی شدن این مراحل کنف آماده ریسیدن و تبدیل شدن به نخ آماده می شود و آن را به پارچه های طرح دار و یا ساده تبدیل می کنند. 
پارچه های کنفی امروزی دارای طرح های بسیار زیبا هستند و از کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشند و به دکوراسیون منزل شما جلوه ای بی نظیری می دهد شما می توانید پرده و دکوراسیون منزل خود را با این پارچه ها ست نماید.



ویژگی پارچه کنفی مبلی


لطافت و زیبایی بسیار بالایی دارد
در هنگام شستشو تغییر رنگ نمی دهد
در برابر آسیب های محیطی مقاوم می باشد
آستری سفید رنگ که بسیار با دوام و مقاوم می باشد
پارچه های کنفی مبلی به هیچ عنوان کش نمی آیند

مقایسه پارچه کنفی مبلی با پارچه مبلمان راحتی


در هنگام خرید و یا تعمیر مبلمان چیزی که بسیار اهمیت دارد نوع پارچه ای است که در مبلمان استفاده می شود. در صورتی که پارچه مبل از کیفیت بالای برخوردار نباشد  و ماندگاری و مقاومت نداشته باشد کارایی خود را خیلی زود از دست می دهد و فرسوده می شود و جلوه مبلمان هم از بین می رود و این باعث می شود که شما دوباره مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید  پس باید در هنگام خرید در توجه داشته باشید که یک پارچه با کیفیت بالا خریداری کنید. پارچه کنفی از سری پارچه های مبلی است که از دوام و کیفیت بالای برخوردار است و نسبت به دیگر مبلمان مانند مبل راحتی قیمت بسیار منصفانه تری دارد.
این پارچه از الیاف طبیعی تولید شده است و از سری پارچه های است که بسیار پرفروش است و توجه همگان را به خود جلب می کند.
در مبلمان های راحتی معمولا از پارچه های استفاده می کنند که از جنس الیاف مصنوعی هستند و این الیاف شامل: پلی استر، ابریشم مصنوعی، اکریلیک، نایلون و ... هستند و کیفیت مطلوبی ندارند در صورتی که پارچه های کنفی از گرماژ و تراکم بالای برخوردار می باشند.
اکریلیک: این الیاف بیشتر شبیه پشم است و  در برابر ساییدگی و تغییر رنگ مقاوم می باشد این نمونه دارای یک نوع دیگر هم است که از کیفیت پایینی برخوردار است و با گذشت زمان پرز می دهد و معمولا جذب رطوبت کمی دارد و بسیار نرم و سبک می باشد.
پلی استر: این نوع الیاف از استحکام زیادی برخوردار است و خاصیت کشسانی مناسبی در برابر سایش دارد و در برابر حرارت و چروک مقاوم می باشد.
نایلون: از این الیاف به تنهایی نمی توان استفاده کرد و معمولا با مواد دیگر ترکیب می شود و دارای بافت بسیار مقاومی است. 
ولی پارچه کنفی از پارچه های است که از الیاف طبیعی تولید شده است و معمولا دارای بافت و طرح بسیار زیبایی است و هوا به خوبی از آن عبور می کند. مبلمان های که از دارای پارچه کنفی هستند معمولا یک قیمت بسیار منصفانه دارد و شما با هر بودجه ای که هستید می توانید از مبلمان های کنفی خریداری کنید. 

ویژگی های مبلمان های که دارا پارچه کنفی هستند؟


این مبلمان ها دارای کیفیت بالا هستند و این یکی از ویژگی های اصلی این مبلمان ها می باشد همان طور که در متن بالا گفته شد مبلمان های که از جنس پارچه کنفی هستند از مقاومت و دوام بسیار بالای برخوردار می باشند و انعطاف پذیری بسیار بالای هم دارد.
از دیگر ویژگی های این مبلمان می توان به سازگار بودن با محیط زیست اشاره کرد که به راحتی می توانید مبلمان و پرده و ... خود را از جنس پارچه کنف انتخاب نماید و از آن ها در منزل خود استفاده نماید. پارچه کنفی به دلیل داشتن مواد ارگانیک در ساختار خود دوست دار محیط زیست هستند و با محیط زیست سازگاری دارند.
معمولا پارچه کنف دارای ماندگاری و دوام بالای است و مبل های تولید شده از این پارچه را می توان تا مدت طولانی و با خیال راحت استفاده کرد این مبل ها یک انتخاب عالی و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم شما را با پارچه کنفی و قیمت پارچه کنفی مبلی آشنا کنیم. معمولا مبلمان های که از این جنس پارچه هستند طرفداران خاص خود را دارند. در صورتی که شما قصد خرید این نوع مبلمان را دارید می توانید به سایت چوب مراجعه کنید و خرید خود را از آن ها انجام دهید. در صورتی که شما با این نوع مبلمان زیاد آشنا نیستید می توانید با مطالعه چرا مبل کنفی بخریم می توانید اطلاعات مفیدی درباره این مبلمان ها به دست بیاورید همچنین این سایت دارای تصاویری زیبا از نمونه های مبل کنفی و نحوه چیدمان آن ها می باشد که می توانید از آن ها ایده بگیرید. 
شما می توانید برای خرید آنلاین خود از سایت چوب کمک بگیرید و خرید خود را انجام دهید شما با خرید آنلاین می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی نماید معمولا سایت های که فروش آنلاینی دارند از قیمت مناسب تری هم برخوردار هستند.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}