مبله کردن خانه جدید شما با محصولات فروشگاه چوب

جمعه, 27 مرداد 1402
اکثر طراحان به شما می گویند که مبله کردن خانه جدید تان هزینه ای بین 100 تا 500 ملیون تومان دارد اما برای خرید تجهیزات مناسب خانه تان می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه چوب استفاده کنید و در هزینه های نوسازی منزلتان صرفه جویی کنید. از طرفی اکثر افرادی که خانه اول خود را می خرند چنین بودجه ای ندارند که برای خرید جهیزیه یا لوازم منزل بپردازند!
حقیقت این است که شما می توانید با هر بودجه ای یک خانه را مبله کنید، به شرطی که به فروشگاه چوب مراجعه کنید و با مقایسه قیمت ها بهترین مبلمان و وسایل منزل را متناسب با بودجه تان سفارش دهید.

10 مبلمان و لوازم ضروری برای مبله کردن خانه 


احتمالا نمی خواهید اولین سالی که به خانه جدیدتان می‌روید، فشار مالی زیادی را تحمل کنید تا خانه خود را کاملاً مبله کنید. یک خانه راحت دارای مبلمان و لوازم ضروری است. اما اگر بودجه ندارید، وقت خود را صرف پیدا کردن لوازم به قیمت در فروشگاه چوب کنید و تا جایی که می توانید از خرید لوازم غیرضروری پرهیز کنید.
فوق العاده مهم - خرید واقعی را تا زمانی که وارد خانه جدید خود تان نشدید، انجام ندهید! وامی را که می توانید برای خرید یک خانه بهتر خرج کنید با خرید لوازم بزرگ به خطر نیندازید، در عوض، از زمان خود برای برنامه ریزی و یافتن بهترین مبلمان ارزان در فروشگاه چوب استفاده کنید!
در این مقاله لوازم و مبلمانی را که می توانید برای مبله کردن خانه خود از فروشگاه چوب سفارش دهید، به شما معرفی می کنیم:
 

1. ست سرویس خواب


ابتدا ست سرویس خواب مورد علاقه خود را بخرید! شما 1/3 از عمر خود را در خواب می گذرانید، یکی از مهم ترین جنبه های داشتن یک خواب خوب شبانه را نادیده نگیرید. مطمئن شوید که همه اعضای خانواده شما یک تخت خواب متناسب با سبک خواب و فضای اتاق خود دارند که با دوام و راحت است.
از خرید یک ست اتاق خواب کامل خودداری کنید، به جای آن هر قطعه را جداگانه بخرید و سعی کنید در ظاهر آنها تغییراتی ایجاد کنید تا یک فضای دلنشین بسازید.
برای انعطاف‌پذیری بیشتر، دراور ارزان‌قیمتی پیدا کنید که بتوانید از آن به عنوان میز آرایش استفاده کنید تا در صورت نیاز، فضای بیشتری داشته باشید.
اگر به طور منظم از کشوها استفاده می کنید، کیفیت آنها را امتحان کنید و مطمئن شوید که به راحتی باز و بسته می شوند.
به دنبال ست سرویس خواب چوبی باشید، آنها بهترین سرمایه گذاری هستند، زیرا می توانید از آنها مادام العمر استفاده کنید زیرا دوام خوبی دارند.
برای خرید ست سرویس خواب عجله نکنید، اما برای پیدا کردن تخت مناسب وقت بگذارید. مانند هر مبلمان دیگری، اگر داستانی در پس چگونگی پیدا کردن آن وجود داشته باشد، به احتمال زیاد آن قدر آن را بیشتر می دانید و آن را برای مدت طولانی‌تری نگه می دارید، و آن را به سرمایه‌گذاری بهتری تبدیل می‌کنید.
در فروشگاه چوب می توانید انواع ست سرویس خواب و حتی مبل تختخواب شو را برای اتاق خواب های کوچک سفارش دهید.

2. بوفه، ویترین


یکی از مهمترین وسایلی که در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی وجود دارد، بوفه و ویترین است. این تجهیزات باید با سایر مبلمان شما هماهنگی کامل داشته باشند. هرچند بسیاری از افراد معتقدند که بوفه و ویترین جزو لوازم ضروری خانه نیست اما اگر ظروف دکوری زیادی دارید بهتر است به فکر خرید یکی از این لوازم باشید.

3. مبلمان


توصیه من به شما این است که مبل راحتی را انتخاب کنید چون هر بار که روی آن می نشینید باعث می شود بخواهید بخوابید. شما باید بخش اعظم بودجه خود را به خرید مبل اختصاص دهید، این یک سرمایه گذاری است که می تواند بیش از 10 سال دوام بیاورد.
به دنبال کیفیت در رنگ خنثی باشید. اگر به پارچه های کتان حساسیت ندارید، یک مبل با کوسن ها و بالش های کتان تهیه کنید. یک مبل چرم نیز معمولاً بهترین انتخاب است زیرا می توانید آن را بشویید!
از خرید مبل چرم وینیل تقلبی اجتناب کنید، زیرا به سرعت شاهد ساییدگی و پارگی خواهید بود و در نهایت آن را جایگزین خواهید کرد. فقط درصورتی مبل چرم بخرید که حیوان خانگی یا بچه کوچک ندارید.
از وسوسه خرید مبل ال دوری کنید مگر اینکه خانواده بزرگی در خانه شما زندگی کنند. 
به طور کلی، انواع مبلی که می توانید از فروشگاه چوب خریداری کنید، عبارتند از:

4. میز ناهار خوری


یکی دیگر از قطعات ضروری برای مبله کردن خانه تان، خرید میز ناهارخوری است که یک سرمایه گذاری ارزشمند است.
حتما میز ناهارخوری باکیفیت چوبی بخرید، از خرید میزهای شیشه ای که ترمیم خراش روی آنها غیرممکن است، اجتناب کنید.



5. صندلی اُپن، صندلی ناهارخوری، نیمکت ناهارخوری


وقتی صحبت از صندلی به میان می آید، می توانید هزینه بسیار زیادی بپردازید یا اصلا هیچ هزینه ای پرداخت نکنید. اگر می خواهید سبک دکوراسیون خود را تازه کنید، به راحتی قابل تغییر هستند.
قبل از تعیین بودجه برای خرید صندلی به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار روی آنها می نشینید و ابتدا مواردی را که باید به طور منظم استفاده کنید خریداری کنید.
مثلا اگر به ندرت از اپن آشپزخانه استفاده می کنید دلیلی ندارد چند میلیون هزینه کنید و صندلی اپن بخرید.
اما در فروشگاه چوب هر نوع صندلی که به دنبال آن باشید با بهترین قیمت وجود دارد که می توانید پس ازمشاهده تصاویر و مقایسه قیمت، آنها را سفارش دهید.

6. پاسیو و فضای باز


در پاسیو و فضای باز می توان تجهیزات و لوازم مختلفی قرار داد ازصندلی های راحتی برای آفتاب گرفتن تا دراور، کمد، میز قهوه‌خوری، صندوق و غیره می تواند تجهیزاتی باشد که برای تکمیل حیاط یا فضای آزاد خود به آن نیاز دارید. اما برای صرفه جویی، ابتدا با قطعاتی که بیشتر به آن نیاز دارید شروع کنید.

7. فرش


خرید فرش مناسب واقعا به بهتر شدن فضا کمک می کند. اما مراقب این خرید باشید - فرش می تواند سرمایه گذاری هنگفتی باشد، اما لازم نیست حتما برای خرید فرش دستبافت هزینه زیادی بپردازید. فرش ها از مد می افتند و از بین می روند و اگر آسیبی ببینند، ارزش آن ها از دست می رود.
فرش ها راهی عالی برای تفریح و نشان دادن شخصیت شما هستند، همچنین تغییر آنها بسیار آسان است.
بزرگترین اشتباهی که می توانید مرتکب شوید، خرید فرشی است که مناسب فضا نباشد. فرش‌های ماشینی ارزان‌تر هستند، اما باید با مبلمان شما همخوانی داشته باشند.
اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید نیازی نیست برای خرید یک فرش 12 متری هزینه زیادی بپردازید. شما می توانید یک فرش 6 متری بخرید و مبلمان تان را اطراف آن بگذارید.

8. لوستر


نورپردازی برجسته در خانه شما بسیار مهم است. در کنار نور طبیعی  خرید لوستر ضروری است. درخشش گرم و خوب یک لامپ، خانه را تبدیل به یک فضای آرامش بخش می کند.
سعی کنید در صورت امکان یک ست همسان بخرید، به این ترتیب می توانید آنها را به مکان های مختلف منتقل کنید، چه به 1 یا 2 مورد نیاز داشته باشید.
اگر بیشتر برای یک لوستر چند شاخه هزینه می کنید، مدلی را انتخاب کنید که ظاهری تمیز و سبکی ماندگار داشته باشد و کیفیت بالای ساخت آن را نیز در نظر بگیرید. 
برای انتخاب بهترین لوستر ممکن وقت بگذارید.

9. میز کنسول، لوازم دکوری و آیینه


سرمایه گذاری روی کنسول، لوازم دکوری و آیینه اصلا اشتباه نیست. برخی افراد تصور می کند خرید این لوازم فقط دور ریختن پول است. در صورتیکه این وسایل به فضای شما شخصیت می بخشند. 
اگر نمی خواهید بودجه زیادی برای این لوازم بپردازید با خرید آینه شروع کنید. آینه در مقیاس بزرگ یا یک جفت آینه واقعاً می تواند یک دیوار خالی را پر کند، از انجام یک آینه کاری نیز نترسید!
آینه های تمام قد تقریباً فضا را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهند. آنها نه تنها اتاق را بزرگتر می کنند، بلکه نور را منعکس می کنند و آن را نیز روشن تر می کنند.
آینه هایی را که به دیوار تکیه می دهند نخرید و مهم نیست که آینه چقدر بزرگ یا کوچک باشد، مطمئن شوید که آن را با سخت افزار مناسب روی دیوار محکم کنید.
فرقی نمی‌کند از سفرهایی که می روید آثار هنری جمع‌آوری کنید یا از عکس‌های سفرتان برای ساختن یک قاب عکس هنری استفاده کنید، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید طیف وسیعی از اندازه‌ها و سبک‌ها را به صورت آنلاین ایجاد کنید.
البته تا زمانی که نتوانسید وسایل دکوری را که واقعا دوست دارید بخرید، از دیوارهای خالی خانه نترسید. هنر مانند لباس است، قطعات هنری باید منعکس کننده شخصیت شما باشند.
بررسی دکوراسیون های مختلف، یک راه عالی برای تجسم ظاهر مبلمان و ایده گرفتن برای وسایل دکوری است که باید در لیست خرید خود قرار دهید.
هنگام خرید مراقب باشید، باید از خرید لوازم جانبی بیهوده خودداری کنید. اینها باید آخرین چیزی باشد که هنگام تزئین خانه به آن فکر می کنید.
لوازم جانبی به زیباتر شدن فضا کمک می‌کند، اما از انتخاب وسایل تزئینی فقط برای پر کردن فضا خودداری کنید. در عوض، منتظر بمانید تا قطعه هنری مناسبی که نشان دهنده شما، زندگی، خانواده یا سفر شما باشد، بیابید.

10. میز تلویزیون


میز تلویزیون یکی از ضروریات اتاق نشیمن است. حتی اگر یک تلویزیون LED بزرگ دارید که آن را به دیوار متصل کرده اید باید یک میز تلویزیون بخرید تا آن را نقطه عطف اتاق نشیمن تان کنید و سایر مبلمان را دور آن بچینید.
میز تلویزیون می تواند شیشه ای یا چوبی باشد. به هرحال بهتر است به هماهنگ بودن آن با مبلمان و سایر دکوراسیون منزل تان توجه کنید. 
در سایت چوب می توانید انواع مختلفی از میز تلویزیون را مشاهده کنید و مورد مناسب خود را سفارش دهید.
برچسب ها:
فروشگاه چوب

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}