هر آن چه که قبل از خرید مبلمان کلاسیک ایتالیایی باید بدانید

چهارشنبه, 26 مرداد 1401
مبلمان کلاسیک ایتالیایی یکی از مبل های بسیار عالی و شناخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این مبل زیبا برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک بسیار مناسب است و یک عنصر نمادین در هر خانه به حساب می آید در ساخت این مبل از متریال های بسیار باکیفیت و خلاقیت زیاد استفاده شده است.
مبلمان کلاسیک برخاسته از فرهنگ ملل است و برخلاف نظر بیشتر مردم این مبل ها اصلا قدیمی نیستند بلکه به دلیل اثر هنری و اصالتی که دارند همیشه تازه و جدید خواهند بود و هرگز از مد نمی افتند.
 این مبلمان معمولا در ظرفیت 7 یا 9 نفره می باشند. کنده کاری های که روی پایه و دسته این مبل ها انجام می شود یکی از ویژگی های بسیار عالی این مبل ها می باشد. روی تاج و پایه این مبل ها از نقش ها و روکش طلاکوب استفاده شده است که باعث مجلل دیده شدن این مبل ها می شود .
در صورتی که فضای خانه شما کوچک است و می خواهید از مبلمان سلطنتی استفاده کنید بهترین گزینه برای شما یک مبل تک نفره کلاسیک به همراه یک مبل بزرگ سلطنتی است که با انتخاب این دو در کنار یک دیگر می توانید یک فضای بسیار عالی را به  وجود بیاورید. مبلمان کلاسیک از سری مبل های هستند که سبک کلاسیک شما را تکمیل می کنند این مبل ها به دلیل زرق و برقی که دارند با دکوراسیون مدرن همخوانی ندارند ولی در دکوراسیون های سبک کلاسیک بسیار زیبا و بی نظیر هستند.
ترکیب این مبل ها با پرده ها و اکسسوری های تزئینی که حالت شاهانه و لوکس دارند می تواند یک زیبایی جذاب به وجود بیاورد. معمولا استفاده زیاد از المان ها و عنصرها در این سبک دکوراسیون باعث زیبایی نخواهد شد مثلا استفاده از کوسن های که حالت فانتزی و تم دار دارند برای مبلمان کلاسیک ایتالیایی اصلا  زیبا نخواهد بود.
در تولید و طراحی این مبل ها نهایت تنوع رنگ و طرح وجود دارد که شما می توانید این مبل ها را به راحتی با دیگر مبل های خود ترکیب کنید و زیبایی آن ها را چندین برابر نماید. به طور کلی تمامی مبلمان کلاسیک ایتالیایی زیبا و جذاب هستند برای انتخاب یک مبل کلاسیک ایتالیایی خوب باید در ابتدا به طرح و رنگ و بودجه خود توجه نماید مثلا باید مبلمانی را انتخاب کنید که هماهنگی لازم با پرده، فرش و .... را داشته باشد و به طور خلاصه با دیگر وسایل منزل شما هارمونی داشته باشد.

مبلمان کلاسیک ایتالیایی


در طراحی مبلمان های کلاسیک نسبت به مبلمان های امروزی از پارچه کمتری استفاده می شود در طراحی و تولید این مبلمان ها معمولاً پارچه های طرح داری استفاده می شود که در کنار منبت کاری ها جلوه های بسیار زیبا و شکیلی داشته باشد پارچه های مانند مخمل و چرم و کریستال در این نمونه مبل ها یک زیبایی خیره کننده به وجود می آورد. معمولاً رنگ و نقش پارچه ها را بر اساس نوع و چوب به کار رفته شده در مبل ها انتخاب می کنند برای آن که مبلمان کلاسیک جلوه زیباتری داشته باشد باید از پارچه هایی استفاده کنند که از دو رنگ مکمل در آن ها استفاده شده است.
برای فضاهای بزرگ بهتر است از پارچه های مخمل مات و بدون پرز استفاده کنید و برای فضاهای کوچک از مخمل های براق و پرزدار بهتر از استفاده کنید تا فضا را بهتر نشان دهد. 
مبلمان کلاسیک ایتالیایی نباید زیاد سنگین باشند چون حمل و نقل این مبل ها مشکل می شود. این نمونه مبل برای زندگی  سلطنتی بسیار عالی می باشد بیشتر افراد علاقه به سبک زندگی سلطنتی دارند از این رو از مبلمان های کلاسیک ایتالیایی برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند که زیبایی منزل آن ها را چندین برابر خواهد کرد.
اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است بهتر است از مدل مبلمان ایتالیایی استفاده کنید که فضا را به خوبی پر کند و در پذیرایی شما خودنمایی کند انتخاب یک پارچه ای خوب برای مبلمان کلاسیک می تواند به بهتر و زیباتر دیده شدن مبلمان شما کمک زیادی کند. نشیمن و پشتی های این مبل ها معمولا پر هستند که با کوسن هایی نرم و رنگی تزیین می شوند و این نشان دهنده این است که علاوه بر راحتی زیبایی مبلمان هم بسیار اهمیت دارد. 

مبل آرمانت


یکی از مبل های بسیار شیک و فاخر مبل ایتالیایی آرمانت است این مبل دارای 2 نوع مبل تک است که به شکل مدالی و کویین می باشد و در طراحی این دو مدل از استاندارد های نشیمن که ارگونومیک هستند استفاده شده است. این مبل بی نظیر دارای پایه کم است که نشیمن بسیار دلنشین و راحت دارد.
بر روی پایه و دسته این مبل ها از منبت کاری های استفاده شده است که هنر دست هنرمندان به نامی است که این باعث شده است که این مبل ها بسیار خاص و با ارزش باشند.



پارچه مناسب برای مبلمان کلاسیک ایتالیایی


طرح پارچه و جنس یکی از اصلی ترین چیزهای است که در هنگام خرید مبل باید به آن توجه کنید معمولا تنوع زیاد این طرح و پارچه ها باعث سردرگمی شما در انتخاب می شود. از سری پارچه های که در مبلمان های سلطنتی و کلاسیک بسیار استفاده می شود پارچه چرم، کلاسیک و کریستال است که انتخاب این پارچه ها بع میزان بودجه شما و همچنین سبک دکوراسیون شما بستگی دارد. 
یکی از ماهیت های اصلی طراحی مبلمان کلاسیک به نمایش گذاشتن منبت کاری چوب است به این دلیل در طراحی این مبل ها از پارچه بسیار کمتری استفاده می شود. برای مبل های که بدنه طلایی و یا قهوه ای سوخته دارند می توانید از پارچه های قهوه ای، آبی کریستال کرم و .... استفاده نماید. استفاده از پارچه های مخمل برای فضاهای کوچک بسیار مناسب تر است.
پارچه مبلی چرم به خانه ی شما یک ظاهر بسیار لوکس و شیک می دهد که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. برخی از افراد از مبل های ایتالیایی در محیط پذیرایی و اتاق نشیمن و یا حتی اتاق خواب خود استفاده می کنند چون می دانند که این مبلمان ها زیبایی منزل آن ها را چندین برابر می کند و منزل آن ها را لوکس تر جلوه می دهد. 

ویژگی های مبلمان کلاسیک ایتالیایی


یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های مبلمان کلاسیک ایتالیایی کنده کاری ها و نقش های بسیار زیبا است که بر روی این مبل ها وجود دارد. این کنده کاری ها باعث می شود که مبلمان کلاسیک شما به یک اثر هنری بسیار زیبا تبدیل شود  معمولا بیشتر منبت های که  روی این چوب ها استفاده می شود هنر دست هنرمندان می باشد که با هنر خود چوب را به یک وسیله بسیار زیبا و شیک تبدیل می کنند. چوب های استفاده شده در  این مبل ها از نوع راش، افرا، گردو هستند.
یکی دیگر از ویژگی های این مبل ها در عین شیک و مجلسی بودن آن راحتی و آسودگی این مبل ها در هنگام نشستن است سبک این مبل ها ترکیبی از مبل راحتی و استیل است پس داشتن یک نشیمن راحت یکی از ویژگی های مبلمان کلاسیک ایتالیایی است که در هنگام نشستن و استراحت بر روی آن در طولانی مدت هیچ گونه خستگی را احساس نخواهید کرد.
این مبل ها برای خانه های بزرگ و کوچک بسیار مناسب هستند و با سبک های مختلف می تواند تناسب برقرار کند. با استفاده از این مبل ها در دکوراسیون منزل خود می توانید یک محیط زیبا و متفاوت به وجود بیاورید. همان طور که گفته شد در تولید این مبلمان از پارچه های با روکش مرغوب استفاده شده است.

قیمت مبلمان کلاسیک


قیمت محصول را براساس هزینه های که برای تولید آن صرف شده در نظر می گیرند پس هر اندازه برای کیفیت یک محصول از هزینه های بیشتر استفاده شود مطمئنا در قیمت اصلی مبل ها هم تاثیر خواهد داشت پس در این جا باید گفت که قیمت بالای این مبل ها به دلیل استفاده از متریال ها و موادی است که در ساخت این مبل ها استفاده شده است.
در این سبک مبل ما با کیفیت بسیار بالایی روبرو هستیم چون این مبل ها هنر دست است و برای تولید آن از هنر دست استفاده شده است تا یک اثر هنری زیبا به دست بیاید. 

جمع بندی


در صورتی که قصد دارید یک خانه بسیار زیبا و پر زرق و برق داشته باشید بهتر است از مبلمان کلاسیک ایتالیایی استفاده نماید که با استفاده از تکنیک های مناسب می توانید یک چیدمان بسیار عالی برای این مبل ها انجام دهید. خانه های که با این سبک مبلمان چیدمان می شوند دارای زیبایی بسیار زیادی خواهند بود. استفاده از خلاقیت در طرح های ایتالیایی بسیار دیده می شود که باعث لوکس و زیباتر دیده شدن خانه و نشیمن شما می شود.
در صورتی که دارای اتاق نشیمن بزرگی هستید می توانید ست نه نفره این مبل را انتخاب کنید که زیبایی خاصی به منزل شما می دهد این نمونه مبل با پارچه های تیره و بدنه چوبی طلایی  بسیار زیبا و شیک خواهد بود و هیچوقت از مد نمی افتد.
در صورتی که قصد خرید این مبل ها را دارید می توانید به سایت چوب مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب این مبل ها مقاله مبلمان استیل و کلاسیک را مطالعه نماید همچنین می توانید برای نحوه چیدمان این مبل ها مقاله بهترین روش چیدمان اتاق پذیرایی با مبل سلطنتی سبز را مطالعه  کنید. 

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}